Sungei gerong
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb vanuit mijn modem een internet kabel naar een Netgear switch en die geeft signaal aan mediabox next en mijn panasonic tv. Regelmatig krijg ik melding cs9994 of cs9996, geen verbinding met internet.
Je kunt dan niet naar bewaard of Netflix en ook niet opnemen. Als ik dan naar mijn TV direct ga, kan ik zo op Netflix en heb ik geen internet problemen. Overigens de volgende morgen werkt alles weer prima. Reset van modem werkt ook niet.
Wie kent dit probleem en wat heb je er aan gedaan. Kan mediabox next niet via een switch?
Oplossing Ziggo is switch te verwijderen of monteur op mijn kosten sturen
Heel raar is dat mijn Philips HUE hub (op heel andere ruimte ook bekabeld aangesloten op modem) telkens tijdens deze CS storing ook niet werkt.
Je kunt dan niet naar bewaard of Netflix en ook niet opnemen. Als ik dan naar mijn TV direct ga, kan ik zo op Netflix en heb ik geen internet problemen. Overigens de volgende morgen werkt alles weer prima. Reset van modem werkt ook niet.
Wie kent dit probleem en wat heb je er aan gedaan. Kan mediabox next niet via een switch?
Oplossing Ziggo is switch te verwijderen of monteur op mijn kosten sturen
Heel raar is dat mijn Philips HUE hub (op heel andere ruimte ook bekabeld aangesloten op modem) telkens tijdens deze CS storing ook niet werkt.