• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen internet CS9994-CS9996


Sungei gerong

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2019
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb vanuit mijn modem een internet kabel naar een Netgear switch en die geeft signaal aan mediabox next en mijn panasonic tv. Regelmatig krijg ik melding cs9994 of cs9996, geen verbinding met internet.
Je kunt dan niet naar bewaard of Netflix en ook niet opnemen. Als ik dan naar mijn TV direct ga, kan ik zo op Netflix en heb ik geen internet problemen. Overigens de volgende morgen werkt alles weer prima. Reset van modem werkt ook niet.
Wie kent dit probleem en wat heb je er aan gedaan. Kan mediabox next niet via een switch?
Oplossing Ziggo is switch te verwijderen of monteur op mijn kosten sturen

Heel raar is dat mijn Philips HUE hub (op heel andere ruimte ook bekabeld aangesloten op modem) telkens tijdens deze CS storing ook niet werkt.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.556
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Heel vreemd dat de Next en Philips Hue beiden op dat moment geen internet lijken te hebben, maar de tv wel.
Kan het zijn dat de TV via draadloos is verbonden? Zo ja, dan wijst toch alles op de switch, of de kabel er tussen.
Wat voor modem is het trouwens?
 
Topicstarter
Topicstarter
S

Sungei gerong

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2019
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@René : tv is ook via kabel verbonden. Modem is ook van Ziggo
@freeewillie : alle kabels gecontroleerd. Ziggo helpdesk kwam ook niet verder dan deze plaatjes.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.574
Wees eens duidelijk... gezien de symptomen, is de switch de schuldige.
Wat is het typenummer? Managed? Firmware?