• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Geen interactieve tv meer met Humax IRHD-5200C


Doman

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Berichten
2.675
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
De oorzaak is wel bekend maar klantenservice kan ze alleen niet oplossen. Er is een speciaal team dat werkt aan een structurele oplossing wat helaas meer tijd zal vragen. Daarnaast is een klein team bezig om individuele gevallen om met "veegacties" handmatig op te lossen.
Het lijkt er zo op dat dit soort kwesties helemaal geen prioriteit (meer) hebben bij Ziggo?. Men hoopt zo waarschijnlijk dat de mensen uit frustratie overstappen naar de Horizon?

Als je mij je postcode en huisnummer per PM kunt sturen dan kan ik je gegevens achterhalen en het veegteam vragen handmatig de aanpassing op jouw account in de systemen aan te passen
Leuk voor de mensen die de weg naar dit forum kunnen vinden, maar het grootste deel van de gebruikers heeft het dan waarschijnlijk al opgegeven..
Horizon of weg naar KPN.?
 

anoniem

Cable Expert
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
4.085
De oorzaak is wel bekend maar klantenservice kan ze alleen niet oplossen. Er is een speciaal team dat werkt aan een structurele oplossing wat helaas meer tijd zal vragen. Daarnaast is een klein team bezig om individuele gevallen om met "veegacties" handmatig op te lossen. Als je mij je postcode en huisnummer per PM kunt sturen dan kan ik je gegevens achterhalen en het veegteam vragen handmatig de aanpassing op jouw account in de systemen aan te passen
de gegevens ontvangen en doorgestuurd. Is helaas wat later geworden.
 

anoniem

Cable Expert
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
4.085
Mijn Humax 5100 doet het ook, dus wat die zgn "deskundige" beweert is onzin.
Ik weet niet wat je precies bedoeld en naar wie je refereert. Als je ook een ITV-587 probleem hebt bij het opstarten van ITV dan mag je mij een pm/pb sturen met je gegevens, dan wil ik kijken wat ik voor je kan doen.
 

youriy

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
546
Gebied
fZiggo
Kun je iets vertellen over wat er dan verkeerd staat.
Iedereen met een abo op digitale tv heeft toch toegang tot ondemand content?
 

anoniem

Cable Expert
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
4.085
Kun je iets vertellen over wat er dan verkeerd staat.
Iedereen met een abo op digitale tv heeft toch toegang tot ondemand content?
Het heeft te maken met de provisioning van de diensten. Voor het activeren, muteren en de-activeren van diensten is een complex aan systemen, regels en condities nodig. Met de overgang naar het gezamelijke klant systemen en activatie systemen bleken bepaalde situaties niet goed in het ontwerp mee genomen te zijn. De aanpassingen in de systemen worden in de komende tijd getest en doorgevoerd. Tot die tijd worden fouten handmatig gecorrigeerd.
 

Albertos

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
565
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik weet niet wat je precies bedoeld en naar wie je refereert. Als je ook een ITV-587 probleem hebt bij het opstarten van ITV dan mag je mij een pm/pb sturen met je gegevens, dan wil ik kijken wat ik voor je kan doen.
Bedankt, maar ik bedoelde hiermee, 'bij mij werkt interactieve tv prima met mijn humax.'
 

hardloophenk

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2009
Berichten
315
Had al eerder onder de humax een bericht geplaats maar geen antwoordt erop. Nu lees ik onder problemen met on demand o.a. met de Humax.

Ik heb op 1 tv die niet interactieve is de Humax 5100c erop aangesloten. Echter kort na de update 1.01.22 van maart 2016 had ik nog beeld met het itv gedeelte. Helaas merkte ik pas begin november op dat het steeds vaker gebeurde dat ik niet meer op het interactieve platform kon komen.

Ik heb voor ik de vraag aan jullie stel al het nodige ondernomen. tot aan de harde reset toe, waarbij de tv kabels en ook de internet verbindingen eraf zijn gehaald. De humax heb ik hierdoor ook 2 uur uit gezet en natuurlijk de stroomstekker eraf.

Maar wat ik ook probeer de software versie van 1.01.22 van maart 2016 blijft erop staan.

Wat me ook overigens op valt is dat ik naast de lan configuratie op de humax 5100c de wifi configuratie er helemaal niet op komt. Donker grijs.

wie weet raad.

Alvast bedankt

Groet Henk