Ria
Forum Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mei 2008
- Berichten
- 42
- Ziggo
- Internet & Televisie
- Gebied
- fZiggo
Het gaat om 2 verschillende mobiele nummers, die van mij en mijn dochter.
Na het overstappen van 3G naar 4G heb ik een samengevoegde factuur ontvangen van 2 x Ziggo mobiel. Tevens is er nu maar 1 x mijn Ziggo mobiel inlog mogelijkheid.?
De 3G mobiel abonnementen hadden wel aparte facturen en twee verschillende inlog voor mijn Ziggo mobiel.
Voor de overstap van 3G naar 4G had ik geen informatie dat na overstappen de 2 mobiele nummers tot een factuur zouden worden samengevoegd.
Ook niet dat er maar 1 klantnummer zou zijn met 1 inlog.
Vandaar mijn vraag, kan dat zomaar?
Na het overstappen van 3G naar 4G heb ik een samengevoegde factuur ontvangen van 2 x Ziggo mobiel. Tevens is er nu maar 1 x mijn Ziggo mobiel inlog mogelijkheid.?
De 3G mobiel abonnementen hadden wel aparte facturen en twee verschillende inlog voor mijn Ziggo mobiel.
Voor de overstap van 3G naar 4G had ik geen informatie dat na overstappen de 2 mobiele nummers tot een factuur zouden worden samengevoegd.
Ook niet dat er maar 1 klantnummer zou zijn met 1 inlog.
Vandaar mijn vraag, kan dat zomaar?