• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Geen geluid via Samsung One Connect


Emiel

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2018
Berichten
3
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb een Samsung Q6F met One Connect box. Mijn UPC Mediabox HD is aangesloten via HDMI op de One Connect. Op mijn TV ontvang ik wel beeld, maar geen geluid. Via Ziggo is er al een nieuwe HDMI kabel opgestuurd, maar geen verschil. Daarna ook nog een nieuwe box, maar ook geen verschil. Overige aangesloten apparaten op de One Connect, zoals een PS4, Chromecast 4K en WD Mediaplayer hebben geen problemen met afspelen van beeld en geluid.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
4.811
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Emiel heb je toevallig op je samsung tv op het hdmi kanaal van je media box UHD color aangezet , zoja zet dat dan uit en dan heb je weer geluid
 
Topicstarter
Topicstarter
E

Emiel

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2018
Berichten
3
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
@freewillie, nee, staat gewoon op BT.1886.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
4.811
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
weet niet of dat bij u werkt,
met de tv ga naar
instellinggen
dan naar
algemeen
dan naar
beheer externe aparaten
dan naar
hdmi uhd color
en die van de media box moet niet aanstaan , want dan heb je geen geluid

en anders contact met samsung opnemen
 
Topicstarter
Topicstarter
E

Emiel

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2018
Berichten
3
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb het gevonden, en inderdaad, na het uitzetten van HDMI UDH Color werkte het geluid weer. Erg bedankt!