Geen geluid meer op tv zenders samsung UE55ES8000, mediabox pace DCR7111

Kijk je dan netflix via de app van de smart tv of kun je dit ook op de pace zien?

Je zou zeggen dat als je de tv helemaal gereset hebt alles weer goed moet staan.

Waar staat de audio output op? (die zou op PCM audio moeten staan en niet op bitstream?)
Audio stond op pcm en netflix via de smart tv
 
Ohh, ok nu begrijp ik het.

PS, wanneer de Tv stroomloos is geweest en weer wordt aangezet, wordt alles opnieuw in het geheugen geladen.
Dit gebeurt niet bij gewoon standby. Waarschijnlijk bleef een instelling hangen (Dolby van netflix) waardoor je geen geluid meer had bij gewoon TV. Het stroomloos maken gaf weer de juiste settings.
 
Laatst bewerkt:
Ohh, ok nu begrijp ik het.

PS, wanneer de Tv stroomloos is geweest en weer wordt aangezet, wordt alles opnieuw in het geheugen geladen.
Dit gebeurt niet bij gewoon standby. Waarschijnlijk bleeft een instelling hangen (Dolby van netflix) waardoor je geen geluid meer had bij gewoon TV. Het stroomloos maken gaf weer de juiste settings.
Die ga ik onthouden haha
 
Probleem is bij toeval opgelost, door de stekkerdoos waar tv en mediabox op aangesloten zijn uit en aan te schakelen.
Iemand een verklaring daar voor?
3 dagen zitten te kloten en dan bij toeval het oplossen pfff
Hoe zwaarder de strijd des te zoeter is de smaak van de overwinning.
Wellicht door een reset binnen je stekkerdoos.
Mooi dat het je gelukt is.
 
Terug
Bovenaan