Dynabite
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.747
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dus alleen stekker van TV eruit hielp niet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tv al helemaal uitgezet? (stekker eruit voor een paar minuten).
Kijk ook eens of er een firmware update voor je TV is. Probeer ook eens een ander hdmi-ingang.
Audio stond op pcm en netflix via de smart tvKijk je dan netflix via de app van de smart tv of kun je dit ook op de pace zien?
Je zou zeggen dat als je de tv helemaal gereset hebt alles weer goed moet staan.
Waar staat de audio output op? (die zou op PCM audio moeten staan en niet op bitstream?)
Geen idee of dat geholpen zou hebben ik heb de schakelaar van de stekkerdoos uit en ingeschakeld en daar zit de tv op en de mediabox.Dus alleen stekker van TV eruit hielp niet?
Die ga ik onthouden hahaOhh, ok nu begrijp ik het.
PS, wanneer de Tv stroomloos is geweest en weer wordt aangezet, wordt alles opnieuw in het geheugen geladen.
Dit gebeurt niet bij gewoon standby. Waarschijnlijk bleeft een instelling hangen (Dolby van netflix) waardoor je geen geluid meer had bij gewoon TV. Het stroomloos maken gaf weer de juiste settings.
Hoe zwaarder de strijd des te zoeter is de smaak van de overwinning.Probleem is bij toeval opgelost, door de stekkerdoos waar tv en mediabox op aangesloten zijn uit en aan te schakelen.
Iemand een verklaring daar voor?
3 dagen zitten te kloten en dan bij toeval het oplossen pfff