Geen ethernetverbinding

JohnLeidschenveen

Forum Gebruiker
Berichten
6
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De laatste paar dagen is valt regelmatig de ethernetverbinding weg waardoor ik bijv. niet kan terugkijken via EPG. Next uit en aanzetten lost het probleem op. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
 
Heb je ook via wifi dit probleem?
Andere netwerkkabel gebruiken.
En is deze kabel rechtstreeks verbonden met je modem?
Zonodig ook even je Next terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
 
Heb ik ook geregeld. Reset helpt wel tijdelijk. Probleem komt na enige tijd weer terug.
Heb ook bij opgenomen programma's en bij terugkijken soms dat het geluid wegvalt.
En bij History channel geen ondertiteling.
Live is dat probleem er niet....
 
Tijd voor een monteur @Thijs70 , stuur een pb naar @Webcare Ziggo

Internet moet stabiel kunnen werken. Je aop punt kan niet goed zijn of straatkast.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2019-09-08 10.42.06.png
    Schermafdruk 2019-09-08 10.42.06.png
    78,6 KB · Weergaven: 113
Bij mij gebeurde dit gisteren ook. Geen ethernetverbinding. Mediabox kort van het stroom gehaald en weer opgestart. Daarna wel weer verbinding....
Even afwachten of het probleem zich opnieuw voor doet.....
 
Terug
Bovenaan