Foutcode geen mail meer verzenden

wssc

Forum Gebruiker
Berichten
68
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Onderstaande foutmelding komt bij het verzenden via outlook (office 365) POP, of via www.ziggo-mail lukt het niet. Als ik een test mail verzend naar mijzelf lukt dit wel.
Ontvangen van mails gaat wel goed van iedereen.
Foutmeldingen naar, Hotmail,gmail, Ziggo en quicknet
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: FW: Ledenadministratie

Verzonden: 21-2-2020 11:52

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

Gerve Erie van op 21-2-2020 11:52

550 msg-id=1j55ue-0000wb-QX)

Floris Schmeltz Eartha op 21-2-2020 11:52

550 msg-id=1j55ue-0000wb-QX)

Moll Luc en Truus op 21-2-2020 11:52

550 msg-id=1j55ue-0000wb-QX)

Vlaar, Charlotte op 21-2-2020 11:52

550 msg-id=1j55ue-0000wb-QX)
Groet,
Willem
 
Naar hoeveel personen verstuur je deze mailing?
Er zitten namelijk quota's op het aantal geadresseerden.

Ik heb ergens gelezen dat dat 100 tot 500 kan zijn, afhankelijk van hoe je de uitgaande mailserver hebt ingesteld. Echter kan dat aangepast zijn en dat is ook niet officieel bekend.
Heb je uitgaande mail ingesteld met username/ww verificatie over beveiligde verbinding?
 
4 personen, ook al ik het per stuk doe lukt het niet.
Heb niets verandert, ging/gaat al jaren goed, alleen gisteren de modem aan/uit gezet wegens vaste telefoon deed het niet meer.
 
Ok, dan zal het niet aan het aantal liggen.
Ik zat dan nog te denken aan je smtp (uitgaande mail instellingen). Mogelijk dat daar iets niet lekker staat, maar je zegt dat het ook niet werkt in Webmail?
 
Dat ook gedaan via Ziggo-mail (via Web-mail inloggen) lukt ook niet dezelfde foutmelding
 
Ik vermoed dat je bericht dan als spam wordt gezien ofzo.
Die 550 is een server error waar meestal een omschrijving bij staat. Kun je die opzoeken in de mail? Staat in de header / source van het bericht.
 
Open de mail die je terug hebt gekregen Via Ziggo Webmail en dan rechtsboven hamburgermenu > Bron tonen.
Zoek daar op '550', dan zou daar naast iets meer uitleg over de fout moeten staan.

1582293605147.png
 
Via Ziggo-webmail lukt verzenden helemaal niet komt meteen de foutmelding, komt dus geen retour mail binnen
Bekijk bijlage 29362
Mail opslaan, daarna de retour mail openen lukt helemaal niet.
 
Er staat Mail geweigerd door het spamfilter!
Wellicht een ander onderwerp kiezen?
 
Terug
Bovenaan