• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Foutcode CS2212 & CS2512


iamsander

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
Berichten
30
Opnames van gisteren van NPO1 spelen niet af. Foutcode CS2212

Ook Replay van NPO1 van gisteren en eerder spelen niet af. Foutcode CD2512
Replay van vandaag doet het wel.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit alles heeft te maken met je internet verbinding. Heb je de box bedraad aangesloten?

En heb je je modem toen ook even gereset?

 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
I

iamsander

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
Berichten
30
Uhhhh internet verbinding is niks mis mee.

Is bekabeld aangesloten. Andere zenders werken gewoon qua replay en opnamen.

Ziggo zei dat het een probleem was waar ze aan werkte. Ik kon hooguit proberen de ontvanger uit zetten met schakelaar en weer opstarten. Anders afwachten.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat is precies wat ook in de link staat vermeld die ik erbij had gezet
 
Topicstarter
Topicstarter
I

iamsander

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2015
Berichten
30
Ah dan had die medewerker de info daar van gehaald.