Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds gisteren krijg ik bij 'terug kijken' de foutcode 8040. De mediabox uit~ en weer aanzetten helpt niet. Bij kanaal 750 krijg ik het oranje Ziggo scherm. Hoe kan ik dit oplossen?
De foutcode geeft aan dat je geen verbinding kan maken met de interactieve diensten.
Box rechtstreeks op je aop aansluiten en kijken of alles dan wel werkt. Heb je wel een goed signaal kwaliteit en sterkte?
Als je direct op je aop aansluit dan ook geen versterker ertussen laten zitten. Anders toch even naar je kabels kijken en kijk ook even of je box wel internetverbinding heeft.
Foutcode 8040 zie je zodra er geen verbinding is met On Demand en Replay. Zo los je het op.
www.ziggo.nl
Wat je wel kan proberen is de Next 20 minuten in standby zetten (eerst 10 seconden stekker eruit, dan aanzetten en dan daarna stand-by). Zo wordt het althans bij de oude Mediabox Xl opgelost.
Ik heb wel een internetverbinding met mijn mediabox, tenminste 'Buienradar' is te zien en ook 'Dumpert' via de 'menu' knop op de afstandbediening. Verder geeft de storingenmelder van Ziggo geen actuele storing aan op mijn postcode. Ik moet dus gewoon lijdzaam afwachten totdat het signaal van On Demand weer werkt?