Foutcode 4017 RTL4

Bremmus

Forum Gebruiker
Berichten
1.101
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik krijg nu al ongeveer 10 weken dat ik programma's die ik vanaf rtl4 opneem (tussen 20:30/22:30) worden afgebroken.
De melding die ik dan krijg is: Je hebt niet het juiste abonnement om dit programma te bekijken of op te nemen :(
De helpdesk zegt dat ze het probleem kennen maar dat er nog geen oplossing is.
 
Oké dus het speelt al een jaar, maar ik heb er pas 2/3 maanden last van.
Alleen opnames van RTL4 die tegen 20:30 of 21:30 beginnen worden bijna altijd voortijdig afgebroken.
 
Minke Ziggo Moderator 10 maanden geleden
De foutcode 4017 op RTL4 is een bekend probleem en hier staat een onderzoek/ticket voor open. Naar grote waarschijnlijkheid wordt het wel beter na de volgende update. Helaas heb ik daar op dit moment nog geen oplossing voor
Bron
 
En daar hebben ze het over verschillende zenders, ik alleen op rtl4 op die tijden.
Op andere tijdstippen gaat het ook gewoon goed.
 
op ziggo website

Foutcode 4017

Tijdens het afspelen van een opname zie je foutcode 4017. De opname is helaas mislukt. Maar er is een alternatief. Hier lees je wat je kunt doen.
Wat betekent foutcode 4017?

Opnemen van het programma dat je wilt zien is helaas niet gelukt. Daarom kun je de opname niet afspelen en zie je foutcode 4017. Natuurlijk wil je het programma alsnog zien. Gelukkig hebben we [[Z_REPLAY]]. Zo mis je niks en kun je de mislukte opname met een gerust hart wissen. bron
 
Ja weet ik.
Maar bij opnemen kun je vooruit spoelen en replay niet.
Overigens heeft die vanavond helemaal het einde en nieuwe buren wel weer sinds lange tijd goed opgenomen.
 
Terug
Bovenaan