Foutcode 1030 na fabrieksinstellingen

Theof

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi.
Eens in de zoveel tijd zet ik de mediabox naar fabrieksinstellingen, wanneer ik merk dat het zappen traag of er knikjes in het geluid zitten (dan helpt de reset).
Soms ook even van het stroom en dan kan de box er weer fris tegenaan.
Al meerdere malen in der loop der tijd zonder enige probleem uitgevoerd.
Tot dat gisteren foutmelding 1030 in het beeld kwam bij het aanzetten van de box. Bekabeling doorgelopen en vervangen, (retourgeschikte) splitter er even uitgehaald maar nog steeds die foutmelding. Let wel, alles werkte ook gewoon voor de reset.
Enige wat ik me nu bedenk is circa 2 weken geleden hebben we het pakket van internet aangepast, snelheid omlaag gezet van 500 > 250.
Dit zou geen problemen moeten leveren maar verder zou ik me niks kunnen bedenken waar dit aan moet liggen. Radio en internet werkt wel gewoon.
De box meerdere keren uitgezet, aan gezet met CH- (scanning), heeft allemaal niks uitgehaald.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
 
Laatst bewerkt:
Jazeker..
Hebben de standaard MCP-03 splitter aan de muur hangen, die gewoon retourgeschikt is.
Zijn ook geen storingen bekend.
 
dus @Theof


Is Foutcode 1030 niet verdwenen na het doorlopen van bovenstaande stappen? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de Ziggo klantenservice.

De klantenservice staat altijd voor jou klaar en proberen het probleem samen met jou op te lossen.
 
Terug
Bovenaan