J. de Boer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Geheel onverwachts weigerde Thunderbird e-mail berichten te ontvangen. Via webmail weet ik dat er wel nieuwe berichten zijn. Kan gebeuren zou je zeggen, maar het merkwaardige is dat het plaatsvond op twee computers op het zelfde moment, Geen enkel e-mail account ontvangt meer berichten, zenden lukt wel. Dit (wat ik vermoed) omdat hiervoor geen wachtwoord nodig is.
Goed, het is ingesteld als IMAP, dus gaan er geen berichten verloren. En daarom gewoon op één computer het hele programma verwijderd en daarna (de nieuwste versie) opnieuw geïnstalleerd. Helaas werd dat geweigerd met de boodschap dat er een fout zit in de opgegeven gebruikersnaam of password. Honderd procent zeker dat dit wel correct opgegeven werd. Kortom, wat kan hier aan de hand zijn? En dat op twee systemen die totaal niets met elkaar hebben hebben te maken. Is het misschien bekend dat er iets aan de hand is bij Firefox waardoor dit van tijdelijke aard is?
Oh ja,
Zonder wachtwoord opgeven lukt een of meer accounts maken wel, maar daar schiet ik natuurlijk niets op.
Goed, het is ingesteld als IMAP, dus gaan er geen berichten verloren. En daarom gewoon op één computer het hele programma verwijderd en daarna (de nieuwste versie) opnieuw geïnstalleerd. Helaas werd dat geweigerd met de boodschap dat er een fout zit in de opgegeven gebruikersnaam of password. Honderd procent zeker dat dit wel correct opgegeven werd. Kortom, wat kan hier aan de hand zijn? En dat op twee systemen die totaal niets met elkaar hebben hebben te maken. Is het misschien bekend dat er iets aan de hand is bij Firefox waardoor dit van tijdelijke aard is?
Oh ja,
Zonder wachtwoord opgeven lukt een of meer accounts maken wel, maar daar schiet ik natuurlijk niets op.