Film1 in rekening gebracht terwijl andere abonnee's alle 4 kanalen gratis ontvangen.

Nee, deze dus niet ontvangen, wel de fakturen en andere promo's over hoe geweldig Ziggo bezig is in deze tijd.
Film1 & Ziggo Sport al eind vorige maand opgezegd en dus wordt dat abo per 27-04-2020 beëindigd.

Het lijkt mij dat die mail naar alle Ziggo klanten gestuurd is. Als jij hem niet ontvangen hebt lees je mogelijk de mail van je ziggo account niet of heb je je ooit afgemeld voor dit soort mails.
Het is hier https://ziggoforum.nl/topics/film1-gratis-tot-6-april.93443/ ooit uitgebreid bediscussieerd overigens.
 
En waarom zou ik voor de zenders moeten betalen terwijl tegelijkertijd anderen dat niet hoeven te doen? En wat de kinderachtige opmerking

Waarom maak je je hier nu druk over. Het is al jaren gaande dat nieuwe abonnees een of twee maand gratis internet en TV krijgen, terwijl trouwe abonnees altijd wel het volle pond moeten betalen. Veel eerlijker zou zijn om juist de trouwe klanten korting te geven. (Vergelijkbaar met de handelwijze van autoverzekeringen)
Als je problemen met de Film1 actie hebt, had je al jaren geleden aan de bel moeten trekken over de ongelijke betalingen.
 
Heeft met de bonuscultuur te maken vermoed ik. De chef van de marketing krijgt half miljoen bonus (ik noem maar iets), voor aanbrengen zoveel duizend klanten, dus die nieuwe klanten paaien is zijn belang. Klanttevredenheid van oude klanten interesseert hem niet, ook al omdat dat veel moeilijker te meten is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan