Film1 gaat toch door.

@Dokie Dan moet Film1 haar website aanpassen... ik heb zelf Film1 ook opgezegd omdat het nu riant weinig is qua aanbod wat het bedrag niet waard maakt.
Voor mij hoeft het aanbod niet super recent te wezen, maar come on... films uit de jaren 70 of films die je zelfs op Netflix of Ziggo movies & series XL ziet... dan mag de prijs zelfs omlaag.

@Dokie Moet je goed kijken naar Chappie... beschikbaar per 19 en 28 augustus...
 
@Dokie De melding weghalen dat ze 500 films/series aanbieden... dat is juridisch gezien misleiding omdat de waarheid het tegendeel is.
Je mag als je iets aanbied of het een aankoop of een abonnement is niet via een leugen verkopen... of mooier maken dan dat het is.
 
Ze zijn nog maar net begonnen met opbouwen. Geef ze de kans. Ik vind meteen naar de reclamecodecommissie stappen in dit stadium erg overdreven. Laten ze eerst de aandacht maar leggen op het aanvullen van de titels.
 
O.k... dank Dokie.
Maar "binnenkort" als je via Ziggo kijkt, je kan al deze titels al streamen, ik zie er dan ook niks nieuws bij

Het is natuurlijk technisch mogelijk in 1 keer alle films erop te gooien.
Ze doen dat niet zodat sommige klanten het dan nog even aanzien, als je gelijk door die 500 films kan scrollen weet je gelijk wwar je voor ongeveer een jaar aan toe bent.
 
Kan zijn, maar hier worden de titels vermeld die ze binnenkort gaan toevoegen. Dus mogelijk binnenkort wat er in september bij komt enzovoorts. Ik hield deze pagina altijd bij om de films in te plannen die ik wilde zien en nam deze dan vervolgens op. Heb je meteen een overzicht van wat je nog moet kijken. Hopelijk verschijnen er snel nog meer titels. Ik verwacht van wel en hopelijk ook nieuwere films. Je hoeft hier maar met de muis over de plaatjes te gaan om het jaartal van een film te zien. Ook makkelijk.
 
@Dokie Dan haal je die melding toch WEG? Hoe moet je Film1 dan nog vertrouwen?
Ze wisten van te voren al dat Film1 per 1/8/2019 van eigenaar zou veranderen... dan kan je ala minuut een nieuwe website of een website zonder die melding online knallen.
Stel; Ik zou een telefoon verkopen met de melding 'Gegarandeerd 7 uur online' maar de werkelijkheid zou bijvoorbeeld maar 5 uur zijn.. dan ben je met misleiding bezig en zou je actie ondernemen lijkt mij.
 
@Dokie Dan haal je die melding toch WEG? Hoe moet je Film1 dan nog vertrouwen?
Ze wisten van te voren al dat Film1 per 1/8/2019 van eigenaar zou veranderen... dan kan je ala minuut een nieuwe website of een website zonder die melding online knallen.
Stel; Ik zou een telefoon verkopen met de melding 'Gegarandeerd 7 uur online' maar de werkelijkheid zou bijvoorbeeld maar 5 uur zijn.. dan ben je met misleiding bezig en zou je actie ondernemen lijkt mij.
Ik vind de vergelijking niet bepaald passend. Kan zijn dat het verstandiger is om het van de site te halen, maar je kunt er ook mee aangeven wat mensen binnenkort mogen verwachten. Ik geef je volledig gelijk als over enkele maanden er geen schot meer in zit om dat aantal te halen. Maar nu mogen ze van mij wat tijd hebben om het waar te maken.
 
Ik vind het geen punt van die hoeveelheid films die er nu nog niet op staan, ze kunnen gewoon roepen dat er nou eenmaal een "levertijd" achter zit. Aan het einde van het jaar zal dat aantal misschien gehaald zijn.

Wat ik erger vind is dat ze hun klanten niet hebben ingelicht over de product verandering, het is nogal een verschil met de oorspronkelijke opzet van Film1. Ik heb geen enkel bericht ontvangen van Film1, laat staan Ziggo.
 
Helemaal met je eens. Ik heb Ziggo daarover benaderd, als verkoper van Film 1, maar die verwezen terug en Film 1 reageerde niet. Kijken wat de toekomst brengt.
 
Terug
Bovenaan