Film 1 stopt lineair

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch nog maar even gebeld met Ziggo. Er werd nu volmondig toegegeven dat het probleem in de Mediabox Next zit. Er is een “case” van gemaakt en ik hoop er na het weekend feedback over te krijgen.
Het probleem zit in de Next, heb er ook een en geen probleem hier, raar dan.
Lijkt me meer een gevalletje van kinderziektes.
 
  • Leuk
Waarderingen: RonV
En van de kinderziektes gaan we straks naadloos over in de ouderdomsverschijnselen :-\
 
Het probleem zit in de Next, heb er ook een en geen probleem hier, raar dan.
Lijkt me meer een gevalletje van kinderziektes.
De storing is ruim uur geleden of nog eerder opgelost. In ieder geval werkte het bij mij weer uur geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RonV
Was het een storing dan? Benieuwd of het bij @RonV nu ook werkt ;)
 
Via de Film1 TV App werkt het bij mij nog steeds niet, maar via de weg die Franz voorstelde, werkt het nu wel.
Dus: via “Movies & Series”, “Aanbieders”, “Film1”.
 
Nogmaals een (harde) reset gedaan, zonder resultaat. Maar de “work around” van Franz is wat mij betreft (vooralsnog) toereikend :)
 
Heeft er eentje bij Ziggo bijna het goede schakerlaartje omgezet :)
 
  • Leuk
Waarderingen: RonV
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan