Film 1 stopt lineair

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dan zou dat betekenen dat er al onderhandelingen gaande waren voordat film 1 dit bericht gaat buiten bracht, dat lijkt me sterk.
 
Wie weet... stoppen ze gewoon echt en zien ze er geen heil meer in.
 
'gratis' gebruik kunnen maken van Film1 en dan het stoppen van deze zender als verkapte prijsverhoging gaan zien...

Slap gelul natuurlijk. Film1 krijg je al geruime tijd al helemaal niet meer gratis.
In eerste instantie nog wel; als z.g. verkapt welkomst geschenk.
Maar in de tussentijd betaal je voor het oude "power" pakket (zogenaamd als prijs harmonisatie) al net zoveel (€ 64,50 p.m.)
als het huidige Complete - alles in één pakket.

Maar wat zijn dan de verschillen:
* Bij het oude Power pakket, kreeg je dus zogenaamd Film1 (als extra / welkomst geschenk) in je pakket.
Maar dan heb je qua internet snelheid maar een snelheid van maximaal 100 Mb/s down en 10 Mb/s UP.
* En in het huidige Complete pakket heb je nu een internet snelheid van 250 Mb/s down en 25 Mb/down
en dus geen Film1
* En voor de rest met betrekking tot het TV pakket zijn beide (incl. de prijs) dus geheel gelijk aan elkaar.

En als je de huidige (nieuwe) pakketen onderling vergelijkt qua prijsstelling dan zie je dat de hoogte van de internet snelheid het meest prijs bepalend is. Dus met andere woorden...
De waarde van het Film1 pakket in de oude pakketten kun je inderdaad wegschrijven met de lagere internet snelheid ten opzichten van het huidige totaal pakket.
Dus het abonnement - Film1 - betaal je via een omweg (in mijn geval) dan toch gewoon zelf...
En als dit extra TV/Film1 aanbod dus vervalt, dan moet daar met goed fatsoen iets vergelijkbaars tegenover
staan. Immers vertegenwoordigd Film1 een waarde van € 14,95 per maand.

Ben inderdaad dan ook erg benieuwd wat Ziggo zijn oude klanten met film1 als compensatie gaat aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
@ Rinie: ik heb ook het oude Power incl. 'gratis' Film1. Ik betaal 76,50/maand en heb 250/25 Mb/s en Movies en Series XL. Voor datzelfde bedrag kan je inderdaad ook Complete nemen. Dan heb je dezelfde internetsnelheid en als optie neem je dan Movies en Series XL. Dan betaal je 76,45 per maand. Maar dan heb je geen Film1. Voor mij voelt het nu met het oude Power dus toch wel alsof ik Film1 'gratis' heb.
 
Maar wat zijn dan de verschillen:
* Bij het oude Power pakket, kreeg je dus zogenaamd Film1 (als extra / welkomst geschenk) in je pakket.
Maar dan heb je qua internet snelheid maar een snelheid van maximaal 100 Mb/s down en 10 Mb/s UP.
* En in het huidige Complete pakket heb je nu al een internet snelheid van 250 Mb/s down en 25 Mb/down
* En voor de rest zijn beide (incl. de prijs) dus geheel gelijk aan elkaar.

waar haal je toch vandaan dat het "complete pakket" inclusief film1 is?
het verschil is toch de internetsnelheid én de aanwezigheid van film1?
 
Slap gelul natuurlijk. Film1 krijg je al geruime tijd al helemaal niet meer gratis.
In eerste instantie nog wel; als z.g. verkapt welkomst geschenk.
Maar in de tussentijd betaal je voor het oude "power" pakket (zogenaamd als prijs harmonisatie) al net zoveel (€ 64,50 p.m.)
als het huidige Complete - alles in één pakket.

Maar wat zijn dan de verschillen:
* Bij het oude Power pakket, kreeg je dus zogenaamd Film1 (als extra / welkomst geschenk) in je pakket.
Maar dan heb je qua internet snelheid maar een snelheid van maximaal 100 Mb/s down en 10 Mb/s UP.
* En in het huidige Complete pakket heb je nu al een internet snelheid van 250 Mb/s down en 25 Mb/down
* En voor de rest zijn beide (incl. de prijs) dus geheel gelijk aan elkaar.

En als je de huidige (nieuwe) pakketen onderling vergelijkt qua prijsstelling dan zie je dat de hoogte van de internet
snelheid het meest prijs bepalend is. Dus met andere woorden...
De film1 in de oude pakketten kun je volledig inderdaad wegschrijven door de lagere internet snelheid ten opzichten van
het huidige pakket. Dus het abonnement - Film1 - betaal je via een omweg dan toch gewoon zelf...
En als dit extra TV/Film aanbod dus vervalt, dan moet daar met goed fatsoen wat vergelijkbaars tegenover staan.

Ben inderdaad dan ook erg benieuwd wat Ziggo zijn oude klanten met film1 als compensatie gaat aandragen.

Het is lang geleden dat ik een bericht zo vol slap gelul heb gelezen... het was een welkomstgeschenk. Dat iemand dat abonnement zolang wil houden, dat andere abonnementen langzamerhand goedkoper worden is natuurlijk niet het probleem van Ziggo. Het blijft toch weer het schoonvegen van het eigen straatje. Maar ja, Film1 stopt toch en dan moet Ziggo compensatie geven? Wat een bullshit. Stap maar over op een ander abonnement. Daar heb je je compensatie.
 
Het eerste stuk van dat verhaal kan ik nog wel in mee gaan, het stuk dat de beide pakketten zo ongeveer gelijk getrokken zijn voor wat prijs en snelheid betreft, ik heb dat ook. Het enige verschil is dat dat Film 1 er nog bij zit..

Betaal al tijden dezelfde prijs als Complete en dat zal ook wel zo blijven als Film1 geschrapt word straks. Het 2e gedeelte met dat vragen om compensatie is wel weer heel erg Nederlands zeg, je hebt toch al die tijd al van je welkomstgeschenk gebruik kunnen maken en nu word het tijd voor wat anders..

Hier ook want de Next is onderweg. Ik ben toch wel benieuwd nu na al jullie positieve verhalen over de werking er van.
 
Met het eens met de vorige posters, compensatie vragen is onzin. Dan zou het eerder zo moeten zijn dat Ziggo compensatie (=korting) zou moeten geven aan alle abonnee’s die het Movies en Series XL hebben, waar in de afgelopen jaren nogal wat zenders zijn verdwenen, die o n d e r d e e l waren van dit pakket. Daar zou compensatie op zijn plaats zijn, of prijsverlaging van het pakket.
 
Laatst bewerkt:
Heb inmiddels mail contact gehad met een medewerker van Ziggo en in deze mail wist Ziggo mij te vertellen dat Film1 tot nader order gewoon verder gaat. Ze gaan individueel per klant en met de klant bekijken wat de beste oplossing is mocht Film1 toch verdwijnen. Wat dat betreft ben ik vooralsnog gerustgesteld. We kijken verder mocht Sony toch besluiten te stoppen met Film1. Ziggo gaat dus niet zo maar enkelzijdig en zonder klant oplossing stoppen met de doorgifte van Film1 in welke vorm dan ook. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan