• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Film 1 stopt lineair


Status
Niet open voor verdere reacties.

Sample

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2017
Berichten
305
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@OnlineGamer De Mol heeft wel vaker ineens een samenwerking gesloten met RTL... al die er niet snel opnieuw komen omdat hij naar zeggen van RTL zelf erop uit was om RTL Nederland over te nemen.
 

OnlineGamer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
597
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@OnlineGamer De Mol heeft wel vaker ineens een samenwerking gesloten met RTL... al die er niet snel opnieuw komen omdat hij naar zeggen van RTL zelf erop uit was om RTL Nederland over te nemen.
Dat mag nu niet wegens SBS&Talpa. Bovendien moet Luxemburg en RTL daar, RTL Nederland dan willen verkopen.

De Mol heeft daar RTL niet voor nodig, de naam Veronica kan die ook gebruiken als die Film1 zou willen kopen.
 

RonV

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
860
Ik heb sinds een paar dagen de Mediabox Next. Helaas werk Film1 on demand niet op deze box. Ik heb contact opgenomen met Ziggo en zij konden het probleem niet oplossen. Uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de Film1 klantenservice (wacht nog op reactie).

Film1 on demand werkt wel op onze tablets en op de Pace Mediabox op de slaapkamer van mijn dochter. De app op de Mediabox Next opent wel. Film1 “Live” kijken gaat prima. Trailers worden in de app ook goed afgespeeld. Bij het eerste gebruik moest online een activatiecode worden ingevoerd. Hierna volgde een bevestiging dat deze activatiecode succesvol was. Wanneer een film op de iPad wordt gestart, zie ik op de Mediabox Next app ook de optie om deze film te hervatten. Er is dus wel sprake van interactie.

Diagnostiek van de box is goed. Op aanbeveling van Ziggo de box teruggezet naar fabrieksinstellingen en een “harde reset” uitgevoerd. Film1 opnieuw succesvol geactiveerd. Helaas nog steeds zonder resultaat. Andere on demand diensten werken wel goed (Netflix en Ziggo Movies & Series XL).

Ik vraag me af of het een bug in de app betreft of een probleem met mijn account. Zijn er meer mensen die dit herkennen?
 
Laatst bewerkt:

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.415
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kunt proberen, om in het menu naar movies en series te gaan.
Daar kies je voor aanbieders. Daar staat film1 bij. Zo werkt film1 on demand bij mij goed.
 

RonV

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
860
Je kunt proberen, om in het menu naar movies en series te gaan.
Daar kies je voor aanbieders. Daar staat film1 bij. Zo werkt film1 on demand bij mij goed.
Bedankt voor de tip Franz. Helaas werkt ook dit niet. Ik krijg de melding “Sorry, we kunnen dit niet afspelen” en code CS2318. Ik heb het met meerdere films geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
 

Dokie

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Berichten
413
Bedankt voor de tip Franz. Helaas werkt ook dit niet. Ik krijg de melding “Sorry, we kunnen dit niet afspelen” en code CS2318. Ik heb het met meerdere films geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
Ik krijg die melding ook met onDemand met content van ziggo zelf. Dus is waarschijnlijk geen probleem van film 1. Ook hier geldt dat overal afspeelbaar is behalve op de next.
 

RonV

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
860
Ik krijg die melding ook met onDemand met content van ziggo zelf. Dus is waarschijnlijk geen probleem van film 1. Ook hier geldt dat overal afspeelbaar is behalve op de next.
Je kunt proberen, om in het menu naar movies en series te gaan.
Daar kies je voor aanbieders. Daar staat film1 bij. Zo werkt film1 on demand bij mij goed.
Ik zie nu dat ik langs deze weg ook niets af kan spelen van aanbieder NPO. Nogmaals; andere on demand diensten en replay via de TV Gids werken wel gewoon flitsend. Blijkbaar toch een “hick up” in de Mediabox Next.
 

RonV

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
860
Jammer. Maar, Ziggo zal dat probleem rond 1 augustus wel opgelost hebben ;)
Mijn vrouw en dochter zijn er pissig van en vervloeken de nieuwe box. Het moet gewoon nog twee maanden goed blijven werken ;)
 

RonV

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
860
Ik krijg die melding ook met onDemand met content van ziggo zelf. Dus is waarschijnlijk geen probleem van film 1. Ook hier geldt dat overal afspeelbaar is behalve op de next.
Toch nog maar even gebeld met Ziggo. Er werd nu volmondig toegegeven dat het probleem in de Mediabox Next zit. Er is een “case” van gemaakt en ik hoop er na het weekend feedback over te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.