@Webcare Ziggo
Vandaag even contact gehad met de VodafoneZiggo "klantenservice", omdat de fan in mijn Horizonbox heel erg luid en irritant begint te zoemen.
Ik kan zo'n nieuwe Next box krijgen, maar dan moet ik wel een ander abonnement nemen, het Alles-in-1 Complete pakket. (let wel, dat abonnement heb ik al).
Zodra ik vermeld dat ik dat abonnement al heb, krijg ik te horen dat er ook nog eenmalige activatiekosten (€19.95) betaald moeten worden, en dat er nieuwe voorwaarden aan vast zitten.
Het feit dat ik al meer dan 30 jaar klant ben bij Casema, Ziggo en nu VodafoneZiggo, speelt hierin geen enkele rol van betekenis.
Aanbiedingen gelden kennelijk alleen voor nieuwe klanten. De enige aanbieding die bestaande klanten krijgen is een jaarlijks hogere maandnota.
Dus, uiteindelijk maar gekozen voor vervanging door een nieuwe, identieke, inmiddels sterk verouderde Horizonbox. En daarna even een klacht indienen omtrent deze vorm van klant vriendelijkheid/tevredenheid/binding/retentie.
Echt, VodafoneZiggo, nu begrijp ik wel waarom klanten bij bosjes naar andere providers gaan. Loyaliteit wordt bij jullie niet beloond. Hier valt iets te leren.
Vandaag even contact gehad met de VodafoneZiggo "klantenservice", omdat de fan in mijn Horizonbox heel erg luid en irritant begint te zoemen.
Ik kan zo'n nieuwe Next box krijgen, maar dan moet ik wel een ander abonnement nemen, het Alles-in-1 Complete pakket. (let wel, dat abonnement heb ik al).
Zodra ik vermeld dat ik dat abonnement al heb, krijg ik te horen dat er ook nog eenmalige activatiekosten (€19.95) betaald moeten worden, en dat er nieuwe voorwaarden aan vast zitten.
Het feit dat ik al meer dan 30 jaar klant ben bij Casema, Ziggo en nu VodafoneZiggo, speelt hierin geen enkele rol van betekenis.
Aanbiedingen gelden kennelijk alleen voor nieuwe klanten. De enige aanbieding die bestaande klanten krijgen is een jaarlijks hogere maandnota.
Dus, uiteindelijk maar gekozen voor vervanging door een nieuwe, identieke, inmiddels sterk verouderde Horizonbox. En daarna even een klacht indienen omtrent deze vorm van klant vriendelijkheid/tevredenheid/binding/retentie.
Echt, VodafoneZiggo, nu begrijp ik wel waarom klanten bij bosjes naar andere providers gaan. Loyaliteit wordt bij jullie niet beloond. Hier valt iets te leren.