harrydekkers
Forum Gebruiker
- Berichten
- 12
Ben enkele jaren gebruiker van de horizon xl en extra horizonbox. Reeds enkele keren beide boxen vernieuwd door Ziggo monteur.
Na de kerst heeft de extra box het weer begeven , enorme warmtevorming en ratelend geluid van ventilator. Tevens geen connectie meer met de TV. ( aanduiding fabrieksinstellingen op tv.) Gisteren 7 Jan. monteur langs geweest alles nagemeten en deze extra box vervangen, Toen hij weg was, twee minuten later, nog eens geprobeerd aan te zetten en, je raad het, weer aanduiding fabrieksinstellingen. Direkt ziggo gebeld om monteur terug te sturen maar je snapt dat hiermee veel te veel gevraagd was. De medewerker aan helpdesk zou me er wel even doorheen helpen maar na elke vraag ging ik de wacht in en moest er navraag gedaan worden. Resultaat dus 0,0 Bij de vraag wanneer de monteur weer kon komen werd gezegd vlg week maandag en niet eerder. Irritatie ten top.
Ziggo heeft bij mij zijn slechte reputatie waar gemaak. Kortom iemand een oplossing voor dit probleem dat na het uitzetten telkens weer het menu fabrieksinstellingen komt en ik om weer beeld te krijgen hier telkens weer doorheen moet gaan.
ik overweeg sterk om naar een andere provider te gaan. Heeft iemand ervaringen met Telford of KPN?
Na de kerst heeft de extra box het weer begeven , enorme warmtevorming en ratelend geluid van ventilator. Tevens geen connectie meer met de TV. ( aanduiding fabrieksinstellingen op tv.) Gisteren 7 Jan. monteur langs geweest alles nagemeten en deze extra box vervangen, Toen hij weg was, twee minuten later, nog eens geprobeerd aan te zetten en, je raad het, weer aanduiding fabrieksinstellingen. Direkt ziggo gebeld om monteur terug te sturen maar je snapt dat hiermee veel te veel gevraagd was. De medewerker aan helpdesk zou me er wel even doorheen helpen maar na elke vraag ging ik de wacht in en moest er navraag gedaan worden. Resultaat dus 0,0 Bij de vraag wanneer de monteur weer kon komen werd gezegd vlg week maandag en niet eerder. Irritatie ten top.
Ziggo heeft bij mij zijn slechte reputatie waar gemaak. Kortom iemand een oplossing voor dit probleem dat na het uitzetten telkens weer het menu fabrieksinstellingen komt en ik om weer beeld te krijgen hier telkens weer doorheen moet gaan.
ik overweeg sterk om naar een andere provider te gaan. Heeft iemand ervaringen met Telford of KPN?