Email en hosting van UPC of Ziggo nu.

Bas de knegt

Forum Gebruiker
Berichten
1
Hallo, ik ben sinds 1-1-2020 geen klant meer, ik ben gaan samenwonen en we hebben gekozen voor glasvezel. Ik heb mijn diensten opgezegd en alle hardware terug gestuurd. Ik heb nog enkele vragen en hopelijk kunt u ze hun beantwoorden.
De mailserver doet het nog steeds al een tijdje niet meer op de laptop geweest en online bij het FTP zag ik nog wat staan. Mijn vraag is of dat ook zo snel mogelijk offline gehaald kan worden. Als er nog wat staat kan ook al leeg zijn. Ik heb geen wachtwoorden meer. kunt u mij daarbij helpen?Met pijn in het hart weggegaan mis kanaal 14 enorm. Ik wacht uw bericht af. Groet Bas de Knegt.
 
Je hebt dit gepost op een forum voor en door klanten van Ziggo.
Dit is geen officieel Ziggo forum, wij kunnen dus niets voor je doen.

Je moet jouw vraag aan Ziggo zelf stellen via:
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 20:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 20:00 uur
- een PM (Personal Message) naar Ziggo - webcare op dit forum
- het officiële Ziggo community
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Ik denk dat je die titel onafhankelijke ziggo gebruikers forum beter in onofficiële kunt veranderen want anders wordt het nooit duidelijk.
 
Ik denk dat je die titel onafhankelijke ziggo gebruikers forum beter in onofficiële kunt veranderen want anders wordt het nooit duidelijk.
Ik denk niet dat dat veel uithaalt. Veel mensen zijn niet geïnteresseerd genoeg om te lezen wat er staat. Zolang de titel de woorden Ziggo en forum bevat, zullen die blijven aannemen dat ze met Ziggo communiceren.
 
Ik denk niet dat dat veel uithaalt. Veel mensen zijn niet geïnteresseerd genoeg om te lezen wat er staat. Zolang de titel de woorden Ziggo en forum bevat, zullen die blijven aannemen dat ze met Ziggo communiceren.

Ja die naam heb ik altijd al een ongelukkige keuze gevonden , ik benader deze site nog steeds als www.chelloo.com
 
@terrestrial , Onafhankelijk is echt de goede benaming. "onofficiële" is een nietszeggende naam. Waarom zou dit forum niet officieel kunnen zijn? Zeker omdat webcare hier ook vragen beantwoord, wordt dit forum door Ziggo erkent als medium.
Er zijn genoeg gebruikersgroepen die zelfs een officieel bij de kvk ingeschreven vereniging zijn, maar geen onderdeel zijn van het bedrijf.

Alleen de term "Onafhankelijk" is een éénduidige beschrijving.
 
@terrestrial , Onafhankelijk is echt de goede benaming. "onofficiële" is een nietszeggende naam. Waarom zou dit forum niet officieel kunnen zijn? Zeker omdat webcare hier ook vragen beantwoord, wordt dit forum door Ziggo erkent als medium.
Er zijn genoeg gebruikersgroepen die zelfs een officieel bij de kvk ingeschreven vereniging zijn, maar geen onderdeel zijn van het bedrijf.

Alleen de term "Onafhankelijk" is een éénduidige beschrijving.

Omdat onofficieel heel duidelijk aangeeft dat het niet van Ziggo is. Onafhankelijk is toch meer een kwestie van interpretatie, je kunt jezelf onafhankelijk vinden maar het niet zijn.
 
Omdat onofficieel heel duidelijk aangeeft dat het niet van Ziggo is. Onafhankelijk is toch meer een kwestie van interpretatie, je kunt jezelf onafhankelijk vinden maar het niet zijn.
Pfff Wat doe jij toch altijd moeilijk....
Je hebt helemaal gelijk Briolet
 
Terug
Bovenaan