Email 2,5 jaar uit inbox weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saxtaz68

Forum Gebruiker
Berichten
2
Vanmorgen bemerkte ik dat ik oude emails kwijt was, nu zijn zelfs de ontvangen emails van vandaag verdwenen, hoe kan dit?
Belangrijker hoe kan ik dit oplossen?
 
Je bent de tweede vandaag die mail van de laatste 2,5 jaar kwijt is. Toevallig ook per dec 2018? Iets mis bij Ziggo of echt toevallig twee incidenten?
 
Zie ook meldingen in ziggo communitie, kan daar niet meer inloggen nu
 
Print belangrijke mails vaak na pdf en sla ze extern op, om zo iets verkomen.
 
Ik zie inderdaad ook meerdere berichten in de Ziggo community. Verontrustend. Helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd.
 
Ik heb sinds eergisteren precies hetzelfde probleem helaas 😔 Hopelijk komt ziggo met een oplossing!
 
Theoretisch kan het probleem nog steeds elders liggen. b.v. door een update van een buggy client die op pop3 ingesteld is en plots alle oude post wist. (Een instelling bij pop)
 
Theoretisch kan het probleem nog steeds elders liggen. b.v. door een update van een buggy client die op pop3 ingesteld is en plots alle oude post wist. (Een instelling bij pop)

Gezien meerdere mensen aangeven dit probleem te ervaren en het niet icm andere providers speelt is de kans nihil dat het aan de client zou liggen.
 
De kans is ook klein, maar dat het meerdere mensen betreft, sluit dit scenario niet uit. Vaak worden updates door meerdere mensen gelijktijdig geïnstalleerd en gebruikt. Als iedereen met problemen dezelfde mailcliënt gebruik, zou dit kunnen.

Ik vind het gewoon jammer dat topic starters geen relevante info geven om dingen uit te sluiten. (Gebruik pop, welke clienten etc) Zo blijf je speculeren over mogelijkheden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan