• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Email 2,5 jaar uit inbox weg


Status
Niet open voor verdere reacties.

Saxtaz68

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2021
Berichten
2
Vanmorgen bemerkte ik dat ik oude emails kwijt was, nu zijn zelfs de ontvangen emails van vandaag verdwenen, hoe kan dit?
Belangrijker hoe kan ik dit oplossen?
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.988
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Je bent de tweede vandaag die mail van de laatste 2,5 jaar kwijt is. Toevallig ook per dec 2018? Iets mis bij Ziggo of echt toevallig twee incidenten?
 
Topicstarter
Topicstarter
Saxtaz68

Saxtaz68

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2021
Berichten
2
Zie ook meldingen in ziggo communitie, kan daar niet meer inloggen nu
 

AFCA 0575

Product Tester
Lid geworden
21 sep 2012
Berichten
1.483
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Print belangrijke mails vaak na pdf en sla ze extern op, om zo iets verkomen.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
2.199
Digitale Televisie
  1. Ziggo
wellicht dat ze een probleempje hebben bij ziggo....
 

bburg

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Berichten
96
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Ik zie inderdaad ook meerdere berichten in de Ziggo community. Verontrustend. Helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd.
 

Fotzeh

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2021
Berichten
2
Ik heb sinds eergisteren precies hetzelfde probleem helaas šŸ˜” Hopelijk komt ziggo met een oplossing!
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.988
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Theoretisch kan het probleem nog steeds elders liggen. b.v. door een update van een buggy client die op pop3 ingesteld is en plots alle oude post wist. (Een instelling bij pop)
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
2.199
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Theoretisch kan het probleem nog steeds elders liggen. b.v. door een update van een buggy client die op pop3 ingesteld is en plots alle oude post wist. (Een instelling bij pop)

Gezien meerdere mensen aangeven dit probleem te ervaren en het niet icm andere providers speelt is de kans nihil dat het aan de client zou liggen.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.988
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
De kans is ook klein, maar dat het meerdere mensen betreft, sluit dit scenario niet uit. Vaak worden updates door meerdere mensen gelijktijdig geĆÆnstalleerd en gebruikt. Als iedereen met problemen dezelfde mailcliĆ«nt gebruik, zou dit kunnen.

Ik vind het gewoon jammer dat topic starters geen relevante info geven om dingen uit te sluiten. (Gebruik pop, welke clienten etc) Zo blijf je speculeren over mogelijkheden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen