Een "vergissing" in de faktuur van mijn pakket.

Flow

Quality Member
Berichten
3.267
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Zojuist een brief ontvangen die mij meld over een vergissing in mijn faktuur. Heb half jaar terug pakket naar max en giga geupgrade, met 6 maanden gratis verhoging naar deze giga snelheid. Die loopt nu af en ik zal het volledige bedrag gaan betalen. Waarom echter Ziggo dit een vergissing in mijn betaling vind is mij een raadsel.
Vanaf volgende maand ga ik het juiste bedrag voor mijn pakket betalen aldus de brief, en het extra bedrag dat vermeld word klopt met wat ik dan in totaal zou moeten betalen.
Toch vreemd dat ziggo het aflopen van een aktie als vergissing classificeerd.
 
Misschien is dat ook wel weer een vergissing, of het is juist dat.
 
Blijkbaar was de vergissing dat ze bij ziggo mijn pakket in meerdere vormen hadden geregistreerd. Daardoor moest men steeds corrigeren. Dat gaan ze nu veranderen zodat het 1 totaal pakket word met een overzichtelijke faktuur.
Ik ben natuurlijk al heel wat keren van pakket veranderd, snelheids verhogingen etc etc.
 
Dan lijkt het woord "vergissing(en)" dus eerder op jezelf van toepassing dan op Ziggo..;)
Dus als een klant gebruik maakt van de aanbiedingen van Ziggo en het kost Ziggo moeite om dat correct te administreren, is dat te wijten aan de klant?? Vreemde redenering. ???
 
Opmerking was schertsend bedoeld, he?

Maar ook al zou Ziggo elke week een aanbieding hebben, dan nog hoeft nog niet te betekenen dat je van elke aanbieding gebruik maakt en daardoor regelmatig je internetsnelheid aan laat passen. Ik heb mijn internetsnelheid nog nooit gewijzigd, omdat die al vanaf @home volstaat en Ziggo regelmatig zelf snelheden naar boven aanpast. Zoals ook nu weer het geval. "Heel wat keren" klinkt best wel veel.
 
Terug
Bovenaan