• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Een "vergissing" in de faktuur van mijn pakket.


Flow

Quality Member
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
3.134
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Zojuist een brief ontvangen die mij meld over een vergissing in mijn faktuur. Heb half jaar terug pakket naar max en giga geupgrade, met 6 maanden gratis verhoging naar deze giga snelheid. Die loopt nu af en ik zal het volledige bedrag gaan betalen. Waarom echter Ziggo dit een vergissing in mijn betaling vind is mij een raadsel.
Vanaf volgende maand ga ik het juiste bedrag voor mijn pakket betalen aldus de brief, en het extra bedrag dat vermeld word klopt met wat ik dan in totaal zou moeten betalen.
Toch vreemd dat ziggo het aflopen van een aktie als vergissing classificeerd.
 
Topicstarter
Topicstarter
Flow

Flow

Quality Member
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
3.134
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Blijkbaar was de vergissing dat ze bij ziggo mijn pakket in meerdere vormen hadden geregistreerd. Daardoor moest men steeds corrigeren. Dat gaan ze nu veranderen zodat het 1 totaal pakket word met een overzichtelijke faktuur.
Ik ben natuurlijk al heel wat keren van pakket veranderd, snelheids verhogingen etc etc.
 

BartV

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
569
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Dan lijkt het woord "vergissing(en)" dus eerder op jezelf van toepassing dan op Ziggo..;)
Dus als een klant gebruik maakt van de aanbiedingen van Ziggo en het kost Ziggo moeite om dat correct te administreren, is dat te wijten aan de klant?? Vreemde redenering. ???
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.460
Opmerking was schertsend bedoeld, he?

Maar ook al zou Ziggo elke week een aanbieding hebben, dan nog hoeft nog niet te betekenen dat je van elke aanbieding gebruik maakt en daardoor regelmatig je internetsnelheid aan laat passen. Ik heb mijn internetsnelheid nog nooit gewijzigd, omdat die al vanaf @home volstaat en Ziggo regelmatig zelf snelheden naar boven aanpast. Zoals ook nu weer het geval. "Heel wat keren" klinkt best wel veel.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
0
Weergaven
4.397