• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

E10 foutmelding


Aalden68

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2019
Berichten
1
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
Hallo,
Ik heb op mijn tv boven met een samsung decoder op bepaalde zenders een e10 foutmelding.
Iemand enig idee hoe het kan.
Beneden op mijn humax is alles goed.
Heb bij de melding wel het geluid maar geen beeld.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
614
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
De melding E10 geeft aan dat het apparaat door onbekende oorzaak niet juist functioneert.


• Kenmerken
Programma: Ziggo Digitale TV
Foutmelding: E10
Symptomen: Geen omschrijving.


• Hoe zou ik het op kunnen lossen?
Herstart eerst de decoder op de juiste wijze. Hiervoor volg je de volgende stappen. Zet de decoder uit en verwijder je smartcard. Haal vervolgens de stroomstekker van de decoder ruim dertig seconden uit het stopcontact. Sluit dan de stekker weer aan, maar plaats de smartcard nog niet. Na enkele momenten vraagt de decoder om de kaart te plaatsen. Op dat moment kun je het kaartje weer in het apparaat steken. Als de melding E19 of E16 verschijnt, verdwijnt deze weer na enkele minuten.
Heeft dit geen effect, zet het apparaat dan terug op fabrieksinstellingen met gebruik van de handleiding.

Bron: https://www.helpdeskweb.nl/foutcodes/67/Ik_krijg_een_foutmelding_bij_Ziggo_digitale_tv.html
 
Laatst bewerkt: