Duizenden Ziggo-klanten ontvingen door foutje maandenlang gratis tv

Maar wel netjes dat ze niet met terugwerkende kracht gaan innen omdat het hun fout is.
 
Het was ook in hun (lees: klanten) voordeel, dus daar zal ook niet zo snel over geklaagd worden... andersom natuurlijk wel. Dan had je de scheldpartijen en 'dreigen met overstappen' weer van mijlenver kunnen zien aankomen :knuppel:

:grin:
 
En er zijn ook aansluitingen die nooit zijn afgesloten bij vertrek van een vorige bewoner en waar gewoon al jaar-in-jaar-uit gratis wordt gekeken. En dit weten ze gewoon zowel bij Ziggo als voorheen bij UPC.
 
Ik vraag mij sowieso af hoe lang het duurt voor je wordt afgesloten na opzegging. Ziggo is hier een kleine 2 maanden de deur uit, maar het signaal staat er nog steeds op. Maar misschien dat het nu ook langer duurt vanwege Covid-19.
 
Ken ook wel snel, 1 Next box opgezegd 2 dagen later retour doos al thuis.
Of ze hebben snel nodig voor klanten.
 
Van een appartementencomplex is me bekend van nooit. Te veel moeite voor ze.
 
Terug
Bovenaan