• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Denon CEOL N9 vind Wi-Fi van Connect box niet.


Lexhelsloot

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2020
Berichten
2
Als mijn denon ceol n9 via wifi aangesloten is op de connectbox is hij niet te vinden met de denon hifi app als ik hem aansluit via een sitecom router welke bedraad op de connectbox zit werkt alles prima hoe zou het kunnen dat het niet werkt met de connectbox
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.214
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Het kan zijn dat de connectbox het netwerkverkeer van de denon als verdacht/illegal ziet. Dat heb ik al eens vaker gezien bij vergelijkbare apparatuur. Volgens mij kun je dat terug zien in de logs van het modem, maar verder kun je daar zelf vrij weinig aan doen.

De oplossing heb je eigenlijk al zelf gegeven, je eigen router aansluiten. Als je de Connectbox in bridgemode zet, of laat zetten, dan is het helemaal goed toch? Het is algemeen bekend dat het router gedeelte van de connectbox vrij beperkt is.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Lexhelsloot

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2020
Berichten
2
bedankt ik had wel iets in het log gezien van illigal bedankt zal toch ziggo eens bellen