Contract verlenging perikelen

galdang

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Wij hebben op 28 januari een contract verlenging opgegeven waarbij de eerste 12 maanden movies XL kosteloos zou zijn. (en tevens 3 wifi versterkers).
Dit is ook zo bevestigd door Ziggo en met ingangsdatum mei 2021 (wanneer het oude contract zou aflopen.)
Vandaag kregen we de nieuwe factuur binnen waar de korting niet in verwerkt was. Telefonisch gevraagd wat daar de reden voor was en volgens Mevr. H. kan je niet twee jaar achter elkaar deze korting krijgen. Gevraagd waar dat dat stond als zijnde een voorwaarde antwoorde ze dat dat nergens stond. Zij kon (of wilde) dat ook niet honoreren. Ik kreeg botweg de keuze tussen 3 maanden gratis maar dan moest ik moviesxl zelf weer activeren tzt of gewoon niets doen (en dus ook geen korting) en dan liep het gewoon door. Kennelijk zijn order bevestigingen van generlei waarde bij Ziggo deed daar ook niet al te moeilijk over. (wat ik dus niet positief bedoel). Ik heb toen besloten voor de laatste optie. Wij zijn volgens mij al 25 jaar lid van de club en gerust wel eens iets meegemaakt met Ziggo (en voorgangers). maar zot zout (en bot) heb ik nog niet meegemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent geen lid maar klant.

De bevestiging die je in de 3e regel noemt heb je die ook op papier of een e-mail hiervan? Zo ja dan kun je Ziggo hierop wijzen en dan dien zij zich aan het contract te houden. Zo nee dan heb je geen bewijs en houd het vrees ik op.
 
lid van de club bedoel ik schertsend, maar dat terzijde.
en ja zoals ik al reeds schreef heb ik daar een orderbevestiging van, maar daar wenst men zich niet aan te houden omdat dit voordeel slechts 1 jaar verstrekt wordt, weliswaar staat dat weer nergens als zijnde een voorwaarde, maar ik moest het er maar mee doen.
en ik zie weinig verdere mogelijkheden gezien de monopolie positie in mijn woonplaats van Ziggo (alternatief kan alleen een ADSL verbinding zijn) en om dit nu juridisch te gaan aanvechten lijkt me een onhaalbare zaak.
 
Wel lid van de consumentenbond?

Maar probeer eens via @Webcare Ziggo eruit te komen. Immers je hebt een mail met je contract. mogelijk dat zij je beter kunnen helpen.

Stuur ze een pm (ga maar op @Webcare Ziggo staan en dan zie je de opties
 
Terug
Bovenaan