• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Connectbox Waardes


majinchaos

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Berichten
13
Beste Forumleden,

Ik speel veel games online op de Xbox One X. Alles werkt op zich prima, behalve dat ik mijn Connect box om de week of om de aantal dagen een herstart moet geven om weer een stabiele verbinding te krijgen. Wanneer ik vertraging/lag constateer tijdens het gamen, dan weet ik dat de Connect Box weer een herstart moet hebben. De vertraging/lag is aanwezig, terwijl op dat moment mijn ping prima is +/- 20ms.

Na een herstart van de Connect Box is alles weer perfect. Vertraging is dan volledig verdwenen. Over een paar dagen/week het riedeltje weer opnieuw.
Wat mij wel opvalt is dat de Connect Box soms wel ziet dat er een bekabeld Xbox One X is aangesloten, en soms niet. Dan staat er "Onbekend apparaat".

Willen jullie eens naar mijn modem waardes kijken. Is dat volgens jullie een goede stabiele verbinding? Ik ervaar op dit moment weer een trage verbinding. Dus voordat ik de herstart heb gedaan heb ik wat screenshots gemaakt.
 

Bijlagen

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
674
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zit je Connectbox op een versterker aangesloten? Op zich zitten je downstream waardes binnen de grens maar het is wel aan de hoge kant. Als hij al via een splitter op het AOP aangesloten zit, probeer er dan nog een splitter tussen te zetten om het signaal wat te dempen.