Connectbox ontvangen

Gerard001

Forum Gebruiker
Berichten
73
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik wil toch even laten weten dat ik na vele jaren tot volle tevredenheid, altijd online met de Technicolor TC7200 nu de connectbox heb gekregen van Ziggo.
Er werkte op de oude Technicolor TC7200 een van de 4 lanpoorten niet meer.
1 telefoontje naar de helpdesk was voldoende :) om vast te stellen dat de oude Technicolor TC7200 op was.
2 dagen later kwam een pakket met de nieuwe Connectbox.
Even de draden omzetten naar de Connectbox en in het stroom zetten en 15 minuten wachten was voldoende, de Connectbox werkte.
Echt dit mag ook weleens gezegd worden, Ziggo heeft wat dit befreft zijn zaken dik in orde.
Oude moden afkoppelen, nieuwe aansluiten en hup het werkt.
Super tevreden met de nieuwe Connectbox, volle snelheid en overal weer goede wifi :D en al jaren een tevreden klant van fUPC en nu Ziggo
 
Het ken dus wel in 1keer goed gaan, maar dat lees je toch nooit op internet alleen als er gezeik is
 
Klopt, dat iemand wel 30 jaar met zijn Miele wasmachine doet, lees je nooit.
Daarnaast komen er bijna nooit leuke antwoorden op goed-weers berichten, dus waarom zou je...
 
Klopt, dat iemand wel 30 jaar met zijn Miele wasmachine doet, lees je nooit.
Daarnaast komen er bijna nooit leuke antwoorden op goed-weers berichten, dus waarom zou je...
Klopt wel, goed nieuws is gelijk aan geen nieuws voor vele mensen, vele klagen liever over dingen :)
Maar wilde toch ook eens vertellen dat het dus ook wel goed kan gaan en dat zal denk ik in de
meerderheid van de zaken die Ziggo doet zo zijn :)
 
Soms doet Ziggo het beter dan verwacht. Beter dan ik het verwacht in elk geval :) toen ik een Next box bestelde i.p.v. mijn Horizon box. Kreeg er ongevraagd een Connect box bij terwijl mijn modem nog probleemloos werkte.
Maar, net als jij de kabeltjes los en de Connect box er aan en de stroom er op en even later werkte alles weer.
En de Next box deed het na aansluiten i.p.v. de Horizon box ook gewoon. ;D
 
Soms moeten mensen ook maar even bij hun zelf te raden voor ze gaan lopen zeuren bij hun provider.
Bij onder ander het gebruik van oude meuk of voor een dubbltje op eerst rij willen zitten, door te zeggen bij ons thuis ligt het probleem niet maar achter af.
(ben zelf installateur, vaak genoeg mee gemaakt met van als en nog wat.)
 
Terug
Bovenaan