Connectbox niet verwerkt in systeem

henkus

Forum Gebruiker
Berichten
17
Goedendag. Ik heb sinds een paar dagen 2 next kastjes en een connectbox van Ziggo gekregen omdat mijn Horizonbox xl niet meer zou werken. Alles goed aangesloten maar heb bijna geen internet. Maximaal 1 mb, ja 1 mb. Na wat bellen met de klantenservice van Ziggo ben ik erachter gekomen dan mijn connectbox niet goed of niet helemaal verwerkt is in het systeem. Is er hier een webcare die dit voor mij wil oppakken ? Volgens de medewerker van de klanten service gaat het maximaal 3 dagen duren. Tot die tijd kan ik mijn internet niet gebruiken. Slechte zaak. Dat duurt te lang vind ik. Er schijnt een memo te zijn gemaakt hierover. Alvast bedankt. Gr Henk
 
Als je internet via de Horizonbox XL had zou je deze weer kunnen aansluiten.
Heb je de oude snelheid weer terug.
Tot het wegvalt en dan sluit je het nieuwe modem aan.
In “vroeger” tijden was dit een prima workaround.
Werkt vast nog wel.
 
Je kan het beste je probleem voorleggen op het Ziggo Community. Daar zijn diverse webcare medewerkers van Ziggo actief. Zet je postcode + huisnr. in je profiel, dan kan je sneller worden geholpen.
 
leuk, die link naar Webcare Ziggo maar ik verwijs niet voor de grap naar het community.
Hier op het gebruikersforum sinds 10 juli zes berichten gepost door webcare en tussen 12 juni en 10 juli zelfs geen enkel bericht.
Dan is de kans veel groter dat een Ziggo webcare medewerker op het Community een probleem van een Ziggo klant sneller oppakt.
 
Ik had mijn probleem ook al voorgelegd op het Ziggo community. Daar werd verteld dat er geen webcare medewerkers zijn. inderdaad de optie om het oude kastje maar aan te sluiten als hij al niet gedeactiveerd is. Bedankt voor de tips.
 
Hoi @henkus, we zijn hier inderdaad niet super actief maar lezen en beantwoorden wel altijd privéberichten. Stuur ons gerust een privébericht met daarin je adresgegevens, dan pakken we je gegevens erbij en helpen we je verder!
 
Ik stuur jullie een privé bericht met gegevens en van het modem. Alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan