Connectbox niet verwerkt in systeem


henkus

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
17
Goedendag. Ik heb sinds een paar dagen 2 next kastjes en een connectbox van Ziggo gekregen omdat mijn Horizonbox xl niet meer zou werken. Alles goed aangesloten maar heb bijna geen internet. Maximaal 1 mb, ja 1 mb. Na wat bellen met de klantenservice van Ziggo ben ik erachter gekomen dan mijn connectbox niet goed of niet helemaal verwerkt is in het systeem. Is er hier een webcare die dit voor mij wil oppakken ? Volgens de medewerker van de klanten service gaat het maximaal 3 dagen duren. Tot die tijd kan ik mijn internet niet gebruiken. Slechte zaak. Dat duurt te lang vind ik. Er schijnt een memo te zijn gemaakt hierover. Alvast bedankt. Gr Henk
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
11.469
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als je internet via de Horizonbox XL had zou je deze weer kunnen aansluiten.
Heb je de oude snelheid weer terug.
Tot het wegvalt en dan sluit je het nieuwe modem aan.
In “vroeger” tijden was dit een prima workaround.
Werkt vast nog wel.
 

Messi Forever

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
30
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kan het beste je probleem voorleggen op het Ziggo Community. Daar zijn diverse webcare medewerkers van Ziggo actief. Zet je postcode + huisnr. in je profiel, dan kan je sneller worden geholpen.
 

Messi Forever

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
30
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
leuk, die link naar Webcare Ziggo maar ik verwijs niet voor de grap naar het community.
Hier op het gebruikersforum sinds 10 juli zes berichten gepost door webcare en tussen 12 juni en 10 juli zelfs geen enkel bericht.
Dan is de kans veel groter dat een Ziggo webcare medewerker op het Community een probleem van een Ziggo klant sneller oppakt.
 
Topicstarter
Topicstarter
H

henkus

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
17
Ik had mijn probleem ook al voorgelegd op het Ziggo community. Daar werd verteld dat er geen webcare medewerkers zijn. inderdaad de optie om het oude kastje maar aan te sluiten als hij al niet gedeactiveerd is. Bedankt voor de tips.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.004
Hoi @henkus, we zijn hier inderdaad niet super actief maar lezen en beantwoorden wel altijd privéberichten. Stuur ons gerust een privébericht met daarin je adresgegevens, dan pakken we je gegevens erbij en helpen we je verder!