Goede morgen,
Ik heb een probleem met inloggen op mijn ConnectBox van Ziggo, kom niet verder dan landinstellingen en inlogscherm.
Heb diverse pogingen gedaan d.m.v. een harde reset, echter geen resultaat.
Via Chat met Ziggo dit probleem besproken, wat zij doen is op afstand een harde reset en basis instellingen terugplaatsen.
Hier wordt ik moedeloos van, lossen dus het probleem niet op, alleen oeverloze discussies, vervolgens breken ze de chat gewoon af.
Ik ben pas 20 jaar klant, misschien beter een andere provider zoeken!!
Heb gevraagd op te stoppen met het uitvoeren van een harde reset, en mij een nieuwe box te leveren, doen dit dus niet.
Internet en TV werken normaal
Hoop dat iemand dit probleem kent.
Ik heb een probleem met inloggen op mijn ConnectBox van Ziggo, kom niet verder dan landinstellingen en inlogscherm.
Heb diverse pogingen gedaan d.m.v. een harde reset, echter geen resultaat.
Via Chat met Ziggo dit probleem besproken, wat zij doen is op afstand een harde reset en basis instellingen terugplaatsen.
Hier wordt ik moedeloos van, lossen dus het probleem niet op, alleen oeverloze discussies, vervolgens breken ze de chat gewoon af.
Ik ben pas 20 jaar klant, misschien beter een andere provider zoeken!!
Heb gevraagd op te stoppen met het uitvoeren van een harde reset, en mij een nieuwe box te leveren, doen dit dus niet.
Internet en TV werken normaal
Hoop dat iemand dit probleem kent.