ConnectBox niet meer bereikbaar

BiMa

Forum Gebruiker
Berichten
17
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Goede morgen,

Ik heb een probleem met inloggen op mijn ConnectBox van Ziggo, kom niet verder dan landinstellingen en inlogscherm.
Heb diverse pogingen gedaan d.m.v. een harde reset, echter geen resultaat.
Via Chat met Ziggo dit probleem besproken, wat zij doen is op afstand een harde reset en basis instellingen terugplaatsen.
Hier wordt ik moedeloos van, lossen dus het probleem niet op, alleen oeverloze discussies, vervolgens breken ze de chat gewoon af.
Ik ben pas 20 jaar klant, misschien beter een andere provider zoeken!!
Heb gevraagd op te stoppen met het uitvoeren van een harde reset, en mij een nieuwe box te leveren, doen dit dus niet.

Internet en TV werken normaal

Hoop dat iemand dit probleem kent.
 
Waar loop je precies vast, kun je daar een screenshot van maken?
En heb je het al eens met een andere browser geprobeerd, liefst zonder adblockers enzo..
 
Beste René, ik heb diverse browsers geprobeerd, is nooit een probleem geweest.
Heb ook mijn virusscanner uitgeschakeld.
Ik voeg enkele screenshots toe.

Met vriendelijke groet,
Ad
 

Bijlagen

  • DSC00967.JPG
    DSC00967.JPG
    122,4 KB · Weergaven: 257
  • DSC00968.JPG
    DSC00968.JPG
    160 KB · Weergaven: 280
  • DSC00969.JPG
    DSC00969.JPG
    187,7 KB · Weergaven: 224
  • DSC00972.JPG
    DSC00972.JPG
    160 KB · Weergaven: 222
  • DSC00980.JPG
    DSC00980.JPG
    158,7 KB · Weergaven: 249
Nog 1 foto met het resultaat.
 

Bijlagen

  • IMG_0420.JPEG
    IMG_0420.JPEG
    292,5 KB · Weergaven: 206
Gebruik je misschien het wachtwoord voor de Wifi? Dat zijn verschillende wachtwoorden (volgens mij)
 
Klopt, er is een WiFi wachtwoord en een Modem wachtwoord.
Als het goed is zit er onderop je modem een los kaartje dat je eruit kunt trekken.
Zie je daar 2 wachtwoorden op staan, en heb je het modem wachtwoord gebruikt?
Ik neem eigenlijk aan van wel maar je weet nooit :)

unnamed.png
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Rene, ik heb inderdaad het routerwachtwoord gebruikt
 
Ik heb een denkfout gemaakt, het router ww had ik vervangen door het wifi ww, na reset had ik weer opnieuw moeten aanmelden met het router ww, hartelijk dank voor het wakker maken van mijn persoon. Ook bedankt voor het meedenken van andere forumleden! M.vr.gr. Ad, het werkt weer
 
Terug
Bovenaan