ConnectBox niet meer bereikbaar


BiMa

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
17
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Goede morgen,

Ik heb een probleem met inloggen op mijn ConnectBox van Ziggo, kom niet verder dan landinstellingen en inlogscherm.
Heb diverse pogingen gedaan d.m.v. een harde reset, echter geen resultaat.
Via Chat met Ziggo dit probleem besproken, wat zij doen is op afstand een harde reset en basis instellingen terugplaatsen.
Hier wordt ik moedeloos van, lossen dus het probleem niet op, alleen oeverloze discussies, vervolgens breken ze de chat gewoon af.
Ik ben pas 20 jaar klant, misschien beter een andere provider zoeken!!
Heb gevraagd op te stoppen met het uitvoeren van een harde reset, en mij een nieuwe box te leveren, doen dit dus niet.

Internet en TV werken normaal

Hoop dat iemand dit probleem kent.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.340
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Waar loop je precies vast, kun je daar een screenshot van maken?
En heb je het al eens met een andere browser geprobeerd, liefst zonder adblockers enzo..
 
Topicstarter
Topicstarter
B

BiMa

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
17
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Beste René, ik heb diverse browsers geprobeerd, is nooit een probleem geweest.
Heb ook mijn virusscanner uitgeschakeld.
Ik voeg enkele screenshots toe.

Met vriendelijke groet,
Ad
 

Bijlagen

Topicstarter
Topicstarter
B

BiMa

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
17
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Nog 1 foto met het resultaat.
 

Bijlagen

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
1.506
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gebruik je misschien het wachtwoord voor de Wifi? Dat zijn verschillende wachtwoorden (volgens mij)
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.340
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Klopt, er is een WiFi wachtwoord en een Modem wachtwoord.
Als het goed is zit er onderop je modem een los kaartje dat je eruit kunt trekken.
Zie je daar 2 wachtwoorden op staan, en heb je het modem wachtwoord gebruikt?
Ik neem eigenlijk aan van wel maar je weet nooit :)

unnamed.png
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
B

BiMa

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
17
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Dank je wel Rene, ik heb inderdaad het routerwachtwoord gebruikt
 
Topicstarter
Topicstarter
B

BiMa

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
17
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb een denkfout gemaakt, het router ww had ik vervangen door het wifi ww, na reset had ik weer opnieuw moeten aanmelden met het router ww, hartelijk dank voor het wakker maken van mijn persoon. Ook bedankt voor het meedenken van andere forumleden! M.vr.gr. Ad, het werkt weer