Kunnen misschien jullie misschien laten zien wat hier staat bij jullie (Zie bijlage)?
Ik heb Zakelijk Internet Complete en had eerst een modem met een vast ip adres die problemen begon te geven waar Ziggo niet uitkwam en heb toen een Connectbox gekregen met dynamisch ip wat opzich geen probleem is, maar sinds ik dit "particulier" modem heb, heb ik last van dat het MAC adres van mijn router wordt geblokkeerd, er worden maximaal 3 MAC adressen geaccepteerd. Modem staat in bridge mode normaal gesproken. In februari was het mij gelukt na uren bellen met Ziggo toevallig iemand aan de lijn te krijgen met verstand van netwerken (!) om dit te laten aanpassen. Helaas heeft hij geen duidelijke notitie achtergelaten en loop ik weer tegen dit probleem aan sinds de laatste snelheidsverhoging (met bijhorende nieuwe configbestand). Na 6-7 uren bellen met iedereen op de klantenservice was ik uiteindelijk uberhaupt blij eindelijk iemand te spreken die wist wat een MAC adres was. Het niveau is beschamend voor een internet bedrijf. Volgens de laatste persoon was aanpassen van mijn modeminstellingen niet mogelijk omdat ik in het oud UPC gebied zit en hun alleen de instellingen kunnen wijzigen van het orginele Ziggo gebied.
Iemand met raad misschien? Ziggo zegt wij leveren internet en dat heb je de rest is niet ons probleem, het probleem erkennen ze niet. Het zou aan mijn router zitten, maar zodra ik het mac adres van mijn pc clone dan krijgt de router wel een ip, maar met zijn eigen mac adres niet. Om problemen met de router uit te sluiten heb ik het ook getest met een andere pc die krijgt ook geen ip adres. Zie dat jullie nieuwe software hebben, misschien dat er iets is gewijzigd, de klantenservice wil ik echt niet meer bellen, is slecht voor mijn hart.
Ik heb Zakelijk Internet Complete en had eerst een modem met een vast ip adres die problemen begon te geven waar Ziggo niet uitkwam en heb toen een Connectbox gekregen met dynamisch ip wat opzich geen probleem is, maar sinds ik dit "particulier" modem heb, heb ik last van dat het MAC adres van mijn router wordt geblokkeerd, er worden maximaal 3 MAC adressen geaccepteerd. Modem staat in bridge mode normaal gesproken. In februari was het mij gelukt na uren bellen met Ziggo toevallig iemand aan de lijn te krijgen met verstand van netwerken (!) om dit te laten aanpassen. Helaas heeft hij geen duidelijke notitie achtergelaten en loop ik weer tegen dit probleem aan sinds de laatste snelheidsverhoging (met bijhorende nieuwe configbestand). Na 6-7 uren bellen met iedereen op de klantenservice was ik uiteindelijk uberhaupt blij eindelijk iemand te spreken die wist wat een MAC adres was. Het niveau is beschamend voor een internet bedrijf. Volgens de laatste persoon was aanpassen van mijn modeminstellingen niet mogelijk omdat ik in het oud UPC gebied zit en hun alleen de instellingen kunnen wijzigen van het orginele Ziggo gebied.
Iemand met raad misschien? Ziggo zegt wij leveren internet en dat heb je de rest is niet ons probleem, het probleem erkennen ze niet. Het zou aan mijn router zitten, maar zodra ik het mac adres van mijn pc clone dan krijgt de router wel een ip, maar met zijn eigen mac adres niet. Om problemen met de router uit te sluiten heb ik het ook getest met een andere pc die krijgt ook geen ip adres. Zie dat jullie nieuwe software hebben, misschien dat er iets is gewijzigd, de klantenservice wil ik echt niet meer bellen, is slecht voor mijn hart.
Software versie | : 9.1.1802.613 |