Connectbox Giga : TOON ziet Wifi niet

Nou je hebt nu zoveel geprobeerd...

Volgens mij is je modem gewoon gaar, als telkens alleen de 2.4 Ghz wifi compleet wegvalt (op alle apparaten).
Je zou een vervanging aan kunnen vragen, of je zet Wifi helemaal uit op het modem en schaft zo'n Wifi mesh setje aan.
Dan heb je sowieso veel betere wifi dan die connectbox kan leveren.
 
Nou je hebt nu zoveel geprobeerd...

Volgens mij is je modem gewoon gaar, als telkens alleen de 2.4 Ghz wifi compleet wegvalt (op alle apparaten).
Je zou een vervanging aan kunnen vragen, of je zet Wifi helemaal uit op het modem en schaft zo'n Wifi mesh setje aan.
Dan heb je sowieso veel betere wifi dan die connectbox kan leveren.
En dat is dus uiteindelijk ook het eindresultaat van dagen modderen met dit apparaat: definitief een maandag-ochtend exemplaar, en op advies van de monteur ontvang ik een nieuw exemplaar van Ziggo.
 
De speaker jbl 10 heeft hetzelfde probleem
Bij mij bleek het Ziggo-modem stuk te zijn: er werd geen 2.4 GHz Wifi signaal afgegeven.
Dat kon volgens de eerste drie Ziggo helpdesk medewerkers niet (opm: heb een wifi scanner, en dat 2.4 signaal was er dus echt niet)
De vierde Ziggo medewerker was duidelijk wel ervaren, en stelde direct de vervanging voor.
Tip: geef de twee een verschillende naam op het modem. Dan herken je ze.
 
Dat heeft wel een paar maanden geduurd voordat je een nieuw modem (gaat) krijgt. Als je verbinding niet gelijk lukt denk dan ook aan mijn eerdere tip bij #16. Dit zodra je het nieuwe modem hebt gekregen en aangesloten. Benieuwd of je dit op korte termijn gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan