Het gekke is dat ik software versie 9.1.1912.304 en ik heb ineens sinds een week Wifi problemen. Wegvallen van het signaal etc.
 
Na een herstart van mijn Arris zit ik op vs. 9.1.2009.201. Kan nog geen release notes ontdekken.
Gezien de andere berichten hier dacht ik, laat ik eens even controleren. Blijk ik ook weer op vs. 9.1.1912.304 te zitten. Vreemd. ???
 
Ook nieuwsgierig geworden gecheckt en inderdaad staat vs. 9.1.1912.304 erop. Het is niet terug te vinden in het log. Of het wifi probleem opgelost is weet ik niet want ik heb intussen de deco M4 als AP geplaatst en zie daar geen problemen.

Oeps, ik lees het verkeerd. 9.1.1912.304 is de oude versie en niet de nieuwe. Foutje mijnerzijds
 
Laatst bewerkt:
De firmware van Arris modems wordt teruggezet naar de vorige versie, i.v.m. wifi problemen met de nieuwe versie.
 
Nou het wordt wel erg vervelend nu door dat geklooi met die firmware. Om de haverklap die wifi weg. Het lijkt me ook niet de bedoeling om dat modem iedere keer te rebooten.
Ik hoop wel dat er ASAP iets aan wordt gedaan.
 
Sinds een herstart van het modem gisteren geeft de firmware status versie 9.1.2103.102 aan.
 
Sinds een herstart van het modem gisteren geeft de firmware status versie 9.1.2103.102 aan.
Ik zit ook op deze versie en sinds vanochtend werkt mijn 2.4ghz wifi niet meer maar de 5ghz versie wel(ik heb ze gesplitst) iemand met hetzelfde probleem? Er staat bij mijn 2.4ghz netwerk dat de verbing niet geverifieerd kan worden.
 
Die van mij is sinds 17 mei zekers stabieler met deze software versie.
Tot nu toe tevreden.
 
Blijkbaar nog nergens bekend: CH7465LG-NCIP-6.15.30-1p4-NOSH
Gisteren rond 23.30 hier binnengekomen ('s ochtend was een Ziggo monteur hier langsgeweest vanwege te hoge signaal waardes, die avond (~19.00) een wijkstoring van een <1 uur, toeval?)
 
Heb op de Compal Connectbox nu ook weer een nieuwe sotwareversie CH7465LG-NCIP-6.15.30-1p4-NOSH
De Connectbox staat in bridge mode dus wat er veranderd is, geen idee.
 
Terug
Bovenaan