Goed bedacht Piente, maar ik heb hier alleen maar Wi-Fi van de Connectbox.
Ik woon in een rustige buurt, geen betonnen bouw en heb aan 1 Wi-Fi punt genoeg voor bereik in huis en tuin.
 
Al mijn Sonos apparatuur staat op een bridge aangesloten en wordt dan ook aan gegeven als bedraad. De rest klopt ook.

Ik heb ook pas een update gehad, maar nu bij een speedtest op de 2.4 kom ik niet hogen dan 50 down en 20 up
Doe ik een speedtest op de 5GHz krijg ik de volle snelheid 250 down en 25 up
Ik heb al andere kanalen uitgeprobeerd en modem herstart maar het blijft bagger op de 2.4GHz op diverse toestellen.
 
Nou, dat lijkt mij voor 2.4 GHz een normale snelheid. In ieder geval voor een 20 MHz kanaal.
Het hoogste wat ik ooit op een 20 MHz breed kanaal op 2.4 GHz heb gezien was rond de 70 Mbps.
 
hier nu ook de laatste firmware binnen.


Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0
Hardware versie:5.01
Software versie:CH7465LG-NCIP-6.15.28-4p8-NOSH
 
Ik heb gekeken. Hier ook sinds 12 uur en 49 minuten :D
 
Laatst bewerkt:
Hier sinds woensdagochtend ook een nieuw firmware. Viel op omdat vanaf dat moment de twee groene lampjes op de voorzijde, wifi & internetverbinding, continu branden. Het lampje van de telefoon blijf uit, maar gelukkig heb ik wel een telefoonverbinding:) Heb er verder weinig last van want de CB zit gelukkig niet direct in het zicht.
 
Die blijven nu branden?
Of reeds alleen wit ledje in router modus
Groen ledje in bridge modus..
 
Bij mij brandt enkel de witte streep onderaan de CB: de rest is uit. Net als bij de vorige firmware-versies.
 
De witte streep onderaan brandt en de twee groene symbolen wifi & internet. Voor de update alleen de witte streep.
 
Terug
Bovenaan