Inmiddels ook sinds 5 dagen over op de CH7465LG-NCIP-6.12.18.26-3p6-GA-NOSH versie. Loopt verder goed, ook zonder herstart.
 
Maar dan zou ik toch zoiets moeten kunnen zien CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH.
En zoiets staat nergens.
Volgens jouw profiel heb je een Technicolor modem. Dit topic gaat over de Connectbox, en dan specifiek de Compal of Arris.
 
Knipsel.JPG
 
Ik had altijd stabiel 250+ Mbps down en 25+ Mbps up via Wifi Zie: 28-04-2020 met dezelfde laptop etc.
Nu met de nieuwe firmware is upload lager en wisselend.
Ik had dat vanmiddag al gemerkt, maar heb de test nu herhaald omdat de vele thuiswerkers misschien het internet zouden verstoppen.
Daar ligt het niet aan, want het probleem is er nu ook.

Date / Time Ping ms Download Mbps Upload Mbps Location / Server
5/12/2020 10:13 PM18255.2422.82Eindhoven VodafoneZiggo
5/12/2020 10:12 PM19255.399.81Eindhoven VodafoneZiggo
5/12/2020 10:11 PM19255.2218.92Eindhoven VodafoneZiggo
5/12/2020 10:10 PM11250.1822.11Sint-Oedenrode TriNed B.V.
5/12/2020 10:08 PM15254.8822.40Sint-Oedenrode TriNed B.V.
5/12/2020 10:08 PM16255.8221.89Sint-Oedenrode TriNed B.V.
5/12/2020 10:07 PM15254.757.17Arnhem Breedband

Ik heb ook met LANspeed de snelheden getest tussen mijn laptop (via Wi-FI verbonden met modem) en mijn NAS (via UTP aan modem).
Daar zie ik dezelfde wisselende, maar steeds te lage snelheden bij de upload.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere leden.
 
Hier gewoon stabiel maar heb dan ook maar 25 down en 2.5 up. Deze fluctueerde altijd een beetje tussen 23 en 26 down en 2.2 2.6 up en daar is niks aan veranderd. Wel de CB in bridge.
 
Hier constant 250/25 (meestal zelfs iets hoger) met de nieuwste software-versie op de Compal. Postcode 7957.
 
Terug
Bovenaan