Software blijft hier v9.1.116.605... misschien ook maar even de stekker van het modem omdraaien.

file.png
 
Ik kon gewoon inloggen met het wacht woord,
en
Software versie:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH


met Safari
 
@Robkro het lijkt erop dat de webserver van je modem niet draait en ook niet opstart met een herstart van het modem.
Misschien door een niet goed doorgelopen update.
Je kunt nog een reset naar fabrieksinstellingen proberen: resetknop achterzijde meer als 15 s indrukken.
Je zal de modem wel weer zelf in bridgemode moeten zetten.
 
Of een laptop rechtstreeks aansluiten op het modem met een netwerkkabel, wellicht dat je er dan wel in komt.
 
Of een laptop rechtstreeks aansluiten op het modem met een netwerkkabel, wellicht dat je er dan wel in komt.
Dat zal ik nog even proberen. Maar stel dat het dan wel lukt, waar zit het probleem dan?
 
@Johnny54, als ik terug ga naar fabrieksinstellingen en ik kom er dan nog steeds niet in, loop ik t risico dat ik niet meer de brigde mode aan kan zetten, toch?
 
Klopt als je er dan niet inkomt kan je niets aanpassen, maar dan is er echt iets mis met de modem.
Als je het niet vertrouwd wil je het misschien eerst kortsluiten met Ziggo webcare voor je het probeert.
 
Ja, dat denk ik ook. Toch vreemd, een tijdje geleden kon ik gewoon inloggen.
 
Terug
Bovenaan