• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Connectbox firmware updates (Compal / Arris)


cobusr

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2016
Berichten
238
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nee dat is niet normaal dat je het ww in het scherm ziet verschijnen dat horen ****** te zijn.
 

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
219
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik zie dat de meesten in fUPC wonen. Ik heb afgelopen woensdag mijn modem voor het laatst gereset maar toen kwam update niet mee.
Neem aan dat deze ook automatisch gepusht wordt?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.375
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ja, de update krijg je automatisch als je aan de beurt bent.
 

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
314
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Kan het zijn dat de Connectbox een update heeft gekregen vanmorgen? Hij ging ineens opnieuw opstarten vanochtend.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
891
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@cobusr
Ik krijg gewoon **** te zien als ik het wachtwoord intyp. Gebruik Chrome en Lastpass zodat ik niet hoef te typen.
Ik kan wel op Toon klikken zodat je kan zien of je het ww goed getypt hebt.
1589974401693.png

Heb zelf versie
Software versie: 9.1.1902.203
 

wewanl

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2020
Berichten
14
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Die heb ik ook.
 

kerby

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
795
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
mmmm zou die upgrade de reden zijn dat mijn slaapkamer-next, die met wifi verbonden is, sinds een dikke week continu netwerkproblemen heeft?
Hij was wel verbonden met de router maar niet met het internet.
Verbinden met een ander AP en vice versa lostte het tijdelijk op, stroom van next eraf hielp niet, fabrieks-reset van de next lijkt het helemaal opgelost te hebben, maar het probleem kwam eigenlijk door de router?

aanvulling:
De fabrieksinstellingen op de Next bleek toch niet de gehele oplossing, al hield hij het lang vol.... modem uit en aan gezet, hopelijk is het nu helemaal opgelost.
 
Laatst bewerkt: