Maar zou Ziggo niet bij mij gewoon de oude firmware weer terug kunnen plaatsen ? lijkt me toch dat zou moeten kunnen.
 
Technisch zal dat kunnen, maar dat zullen ze bijna zeker niet voor een enkele klant doen.
Als er teveel foutmeldingen komen over de nieuwe firmware zullen ze de uitrol stoppen en misschien wel compleet terugdraaien.
Het kan ook zijn dat ze de uitrol stoppen en op een ander moment met de uitrol van een verbeterde versie beginnen.
 
Dat dacht ik al, maar even afwachten maar hoop wel dat ze het oppakken.
 
Goede vraag, Navi! Ik ben blij om te horen dat (de meeste van) jullie ondanks deze meldingen geen problemen ervaren, maar ik kan me voorstellen dat de meldingen wat wenkbrauwen doet fronsen. Ik heb niet direct een verklaring hiervoor, dus heb de vraag neergelegd bij een collega, ik kom hier spoedig op terug.

Is er al een antwoord @Webcare Ziggo ?
 
@cobusr Goedemorgen, als ik je berichtgeving zo even doorgelezen heb is het probleem dat websites traag laden na een update van ons modem. De snelheid is wel juist, ben ik op het juiste spoor aanbeland?
 
Aha! Ik wist wel dat ik niet gek geworden ben, want die CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH firmware is echt een ramp. Pure frustratie zo.

Ik kan het ook niet waarderen dat Ziggo de WPS push button weer aan zet als je die zelf uit hebt gezet.
 
Laatst bewerkt:
@Webcare Ziggo Helemaal correct!

8315876240.png
 
Laatst bewerkt:
24430


Zojuist xxxx.613 ontvangen. Na diverse pogingen om de update er op te krijgen slaagde het modem daar niet in. Vanmorgen lukte het wel.

Ik kan het ook niet waarderen dat Ziggo de WPS push button weer aan zet als je die zelf uit hebt gezet.

Deze stond uit bij ons en dat is na installatie nog steeds het geval dus wie weet ..
 
Terug
Bovenaan