Connectbox en Apple: geen internetverbinding.

Of doe dit, maar ik denk dat dit op hetzelfde neerkomt als wat McView adviseert.

Vergeet niet te rebooten als je dit doet.
 
Nope, geen andere WIFI/routers.
Gebruik jij de wifi van de Connectbox of van de Mediabox ?
Heb jij de Mediabox uit je thuisnetwerk gehaald (in de Mediabox instellingen). ?
Nee niet uit het netwerk gehaald. Mediabox heb ik niet meer maar toen ik deze had gebruikte ik de connectbox. Wifi stond wel uit op de mediabox.

Vernieuw je dchp lease eens in in de instellingen van ethernet
 
Laatst bewerkt:
Als ik kijk op de statusweergave van mijn connectbox zie ik dat zowel mijn iPhone als mijn iwatch bekabeld zijn gekoppeld. Wat absoluut niet het geval is. Beide zijn via wifi verbonden met het internet. Omdat er in dit geval 4 apparaten bekabeld zijn aangesloten geeft mijn LG tv de melding: netwerkfout (1). Ik begrijp dat er maximaal 4 apparaten kunnen worden aangesloten op de connectbox, dus dat zal dan wel de verklaring zijn. Hoe is dit op te lossen?
 
Staat de wifi op automatisch kanaal of vast? Anders dat even veranderen, staat me iets bij dat ik dat eerder tegen kwam.
 
Heb je toevallig access point(s)? En zijn die access point toevallig via een kabel aangesloten op je connectbox? Want het kan dan best dat je iPhone via de WiFi verbonden is met je Access Point maar het netwerkverkeer vervolgens via de kabel van je Access Point op je connectbox binnen komt.
 
Terug
Bovenaan