Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vreemd dan, het is wel een oude melding van mei. Komt het vaker voor?
Eventueel zou je het modem in router mode kunnen zetten, en dan eerst 5G disablen en daarna 2.4G disablen.
Daarna weer terug naar bridge mode. Een hoop werk maar wellicht dat dat helpt.
Ook ik heb een Compal Connect Box in bridge mode (fZiggo).
WifiSpots staat uit in mijn Ziggo krijg ook dit soort meldingen alles werkt verder goed, verbinding valt niet weg.
Heb in mijn Ziggo WifiSpots aan gezet om te kijken hoe de Connect Box nu berichten in het logfile weergeeft.
Overigens heeft de Connect Box voor zover ik weet geen WifiSpot aan boord.
Deze DFS melding krijg je alleen als er een kanaal boven kanaal 48 is ingesteld. Ik heb er verder geen probleem mee, maar verwonderde mij dat ondanks de bridge mode en dus uitgeschakelde Wifi er toch op de achtergrond in het spectrum wordt meegekeken.
Lijkt mij ook dat dat niet hoort geen wifi is geen wifi niet meer en niet minder daar hoort hij gewoon niks mee te doen. en zeker niet in bridge modus.