Hallo,
Ik heb sinds enkele maanden een Ziggo connectbox die v.w.b. wifi prima werkte tot dit weekend. Nu om de haverklap openen pagina's/apps niet, terwijl de verbinding er wel is: vijf streepjes en diagnose stelt dat ik verbinding heb en bovendien kan ik met het ene apparaat wel een pagina openen en op een andere niet. Het ligt niet aan de apparaten, want ze doen het wisselend niet.
Ik heb modem opnieuw gestart en op aanwijzing van klantenservice naar fabrieksinstellingen teruggezet. Dan zou er nieuwe software laden. Ook hebben ze een kanaal gewijzigd. Probleem blijft echter bestaan. Klantenservice zegt dat alles werkt en dat ik maar met mijn apparaten (vier iphones, twee ipads, twee MacBooks, een imac en een microsoft laptop) naar een computerdeskundige moet !? Het lijkt me sterk dat het probleem opeens bij al mijn apparatuur ligt. Ze willen wel een monteur sturen, maar er werd dreigend bijgezegd dat de kosten wel eens voor mijn rekening zouden kunnen komen. Ik zie de bui al hangen, want er is verbinding, er is een sterk signaal en het werkt altijd op een van de apparaten wel.
Herkent iemand dit probleem en/of weet de oplossing?
Groet,
Jan
Ik heb sinds enkele maanden een Ziggo connectbox die v.w.b. wifi prima werkte tot dit weekend. Nu om de haverklap openen pagina's/apps niet, terwijl de verbinding er wel is: vijf streepjes en diagnose stelt dat ik verbinding heb en bovendien kan ik met het ene apparaat wel een pagina openen en op een andere niet. Het ligt niet aan de apparaten, want ze doen het wisselend niet.
Ik heb modem opnieuw gestart en op aanwijzing van klantenservice naar fabrieksinstellingen teruggezet. Dan zou er nieuwe software laden. Ook hebben ze een kanaal gewijzigd. Probleem blijft echter bestaan. Klantenservice zegt dat alles werkt en dat ik maar met mijn apparaten (vier iphones, twee ipads, twee MacBooks, een imac en een microsoft laptop) naar een computerdeskundige moet !? Het lijkt me sterk dat het probleem opeens bij al mijn apparatuur ligt. Ze willen wel een monteur sturen, maar er werd dreigend bijgezegd dat de kosten wel eens voor mijn rekening zouden kunnen komen. Ik zie de bui al hangen, want er is verbinding, er is een sterk signaal en het werkt altijd op een van de apparaten wel.
Herkent iemand dit probleem en/of weet de oplossing?
Groet,
Jan
Laatst bewerkt: