• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Colorado Media Box valt soms spontaan weg


P.J.Kleton

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2018
Berichten
2
Ziggo
Televisie
Gebied
?
Hallo, Deze media box werkt samen met een Samsung TV en enkele malen per week valt het beeld en geluid weg.
We moeten de media box dan resetten door de netspanning er even af te halen. Dan werkt hij weer.Soms komt hij vanzelf na 10-20 sec. weer terug. Erg irritant tijdens het Journaal !
Wie heeft hier ervaring mee ?
Peter
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
966
Hallo, Deze media box werkt samen met een Samsung TV en enkele malen per week valt het beeld en geluid weg.
We moeten de media box dan resetten door de netspanning er even af te halen. Dan werkt hij weer.Soms komt hij vanzelf na 10-20 sec. weer terug. Erg irritant tijdens het Journaal !
Wie heeft hier ervaring mee ?
Peter
Bedoel je een Homecast Colorado? Heb je verder ook last van verstoord beeld als je wel kunt kijken? Probeer eens een fabrieksreset: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/stappenplannen/ontvanger-resetten Blijft het probleem dan zou deze wel eens zijn beste tijd hebben gehad. Is ook al 7 jaar en langer geleden dat deze uitgeleverd zijn. Lost niks het op stuur dan even een privébericht met je postcode, huisnummer en link naar dit topic. Dan gaan we met je kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groet,

Mirsad van Ziggo
 
Topicstarter
Topicstarter
P

P.J.Kleton

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2018
Berichten
2
Ziggo
Televisie
Gebied
?
Hallo Mirsad ,
Bedankt voor je antwoord.
De TV doet het verder prima ,geen blokken .Als het fout gaat is het beeld zwart.
De TV zelf is in orde ,want als je op "Menu "drukt .komt dat er meteen.

Ik heb de Colorado de fabrieks reset laten doen.
Ging prima .Het viel mij alleen op, dat hij na ca 3-5 minuten up daten vanzelf in de gewone mode kwam te staan.
De tijd zal leren ,of het updaten geholpen heeft !
Groeten ,Peter