Beste forumleden,
Sinds ik een nieuw modem heb gekregen van Ziggo en zelf heb aangesloten, werkt V.O.D. niet meer.
Het modem is een wit exemplaar, ik zie geen naam er op ,maar wel dit nummer CH 7465LG-ZG.
Op de tv, een LG, krijg ik code ITV 003 en op de Humax 5200 , code ITV 001.
Zowel de tv, als de Humax, zijn bedraad aangesloten op het modem.
Op de TV, kan ik gewoon You Tube kijken en Netflix kijken, zonder 1 storing.
Toch krijg ik de melding, geen internetverbinding.
Ik de Helpdesk gebeld.
Zij wilden eerst een nieuwe internetkabel opsturen.
Maar dat heb ik afgewezen.
Daarna heeft de heldesk, het modem gereset, ook dat hielp niet.
Nu wordt er een dongle afgestuurd, en moet ik via WIFI testen, of het dan wel werkt.
Dit lijkt mij een kansloze missie, ik heb toch een goed werkend internet?
Nu mijn vraag, kan het zijn, dat er in het menu , ergens een vinkje gezet moet worden, of is het nieuwe modem defect?
Alvast bedankt, voor eventuele reactie.
P.s. met het oude modem, had ik de klacht niet.
Sinds ik een nieuw modem heb gekregen van Ziggo en zelf heb aangesloten, werkt V.O.D. niet meer.
Het modem is een wit exemplaar, ik zie geen naam er op ,maar wel dit nummer CH 7465LG-ZG.
Op de tv, een LG, krijg ik code ITV 003 en op de Humax 5200 , code ITV 001.
Zowel de tv, als de Humax, zijn bedraad aangesloten op het modem.
Op de TV, kan ik gewoon You Tube kijken en Netflix kijken, zonder 1 storing.
Toch krijg ik de melding, geen internetverbinding.
Ik de Helpdesk gebeld.
Zij wilden eerst een nieuwe internetkabel opsturen.
Maar dat heb ik afgewezen.
Daarna heeft de heldesk, het modem gereset, ook dat hielp niet.
Nu wordt er een dongle afgestuurd, en moet ik via WIFI testen, of het dan wel werkt.
Dit lijkt mij een kansloze missie, ik heb toch een goed werkend internet?
Nu mijn vraag, kan het zijn, dat er in het menu , ergens een vinkje gezet moet worden, of is het nieuwe modem defect?
Alvast bedankt, voor eventuele reactie.
P.s. met het oude modem, had ik de klacht niet.