• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

code ITV 001 en ITV 003


Vraag

JanvdB

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
564
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Beste forumleden,
Sinds ik een nieuw modem heb gekregen van Ziggo en zelf heb aangesloten, werkt V.O.D. niet meer.
Het modem is een wit exemplaar, ik zie geen naam er op ,maar wel dit nummer CH 7465LG-ZG.
Op de tv, een LG, krijg ik code ITV 003 en op de Humax 5200 , code ITV 001.
Zowel de tv, als de Humax, zijn bedraad aangesloten op het modem.
Op de TV, kan ik gewoon You Tube kijken en Netflix kijken, zonder 1 storing.
Toch krijg ik de melding, geen internetverbinding.
Ik de Helpdesk gebeld.
Zij wilden eerst een nieuwe internetkabel opsturen.
Maar dat heb ik afgewezen.
Daarna heeft de heldesk, het modem gereset, ook dat hielp niet.
Nu wordt er een dongle afgestuurd, en moet ik via WIFI testen, of het dan wel werkt.
Dit lijkt mij een kansloze missie, ik heb toch een goed werkend internet?
Nu mijn vraag, kan het zijn, dat er in het menu , ergens een vinkje gezet moet worden, of is het nieuwe modem defect?
Alvast bedankt, voor eventuele reactie.
P.s. met het oude modem, had ik de klacht niet.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.689
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Als je de netwerkkabel achter in het modem steekt, gaat het lampje van de poort dan branden?
Staat in de Humax toevallig een vast IP adres, of op DHCP ingesteld?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.669
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zet alle je apparaten eens uit, dus TV, Humax en modem.
Wacht een paar minuutjes en zet dan de modem aan en als die helemaal is opgestart de TV en de Humax.
 
Oplossing
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
564
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Bedankt voor de snelle reactie.
De Humax staat op DHCP ingesteld.
De netwerkkabel zit in poort 1 en het ledje brandt.
Op advies van Ziggo medewerkster, ook nog even aangesloten op poort 2.
Ook daar brandde het ledje, maar ITV werkte op poort 2 ook niet.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

JanvdB

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
564
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Bedankt voor alle hulp.
Alles werkt weer!
Fijn toch, dat het forum er is.
Nogmaals hartelijk dank.